Knaag en fladder secret santa 2025

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nala

Knaag en fladder secret santa 2025

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-24 21:50

Hi iedereen!

De kerstman is net geweest, dus we mogen ons weer voorbereiden op een volgende editie!

We hebben al een “grote” secret santa, en een secret santa speciaal voor honden, maar nog niks voor onze knagende en fladderende beestjes!

Zet je naam op deze lijst als je mee zou willen doen!

Deelnemerlijst:
1. Nala
2.
3.
4.
5.
Etc…

Ook graag een suggestie voor het budget :D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 22:03

Depends on het budget, maar is het niet handiger om een algemene (huis)dieren Secret Santa te maken?
Ipv hond, kat, knaag/fladder, reptiel/amfibie/aquarium/terrarium enzovoorts enzovoorts.

Ik bedoel; het is natuurlijk superleuk dat je zo enthousiast bent. *\o/*
Maar ik zou het overzicht compleet kwijtraken met al die verschillende SeSa-topics/groepjes. :')

edit:
Met 1 algemene kun je het budget wellicht ook wat hoger maken dan allemaal verschillende met klein budget bijvoorbeeld. :)

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-24 22:05

lor1_1984 schreef:
Depends on het budget, maar is het niet handiger om een algemene (huis)dieren Secret Santa te maken?
Ipv hond, kat, knaag/fladder, reptiel/amfibie/aquarium/terrarium enzovoorts enzovoorts.

Ik bedoel; het is natuurlijk superleuk dat je zo enthousiast bent. *\o/*
Maar ik zou het overzicht compleet kwijtraken met al die verschillende SeSa-topics/groepjes. :')

Begrijpelijk! Al lijkt het me juist leuk om specifieke groepen te hebben. Zodat iemand met een kat niet het verkeerde koopt voor iemand met een vogel/knaagdier omdat ze er zelf niet veel van weten.

Anders moet je wel heel specifiek zijn in wat je wil/niet wil en wordt het bijna een boodschappenlijstje :')

lor1_1984

Re: Knaag en fladder secret santa 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-24 22:11

Uiteraard, maar in mijn geval heb ik zowel honden als cavia's en als ik aan de honden Secret Santa meedoe heb ik niet zoveel budget over om ook aan de knaag Secret Santa mee te doen. :o
Heb ik het gepuzzel, het bedenken van hints, de verzendkosten etc nog niet eens meegeteld want dat verdubbeld natuurlijk ook tenzij je afspreekt dat je je identiteit bekend maakt in/op het pakket of een brievenbus pakketje doet ofzo maar dan wordt de keuze weer beperkt. :)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-25 14:06

Leuk idee! Wij hebben 6 tamme ratten en 2 konijnen (zijn geen knaagdieren, ik weet het... maar ze knagen wel :D )

Deelnemerlijst:
1. Nala
2. Banjer
3.
4.
5.
...