Welke hufterproof telefoon?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lizy29

Welke hufterproof telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-24 21:21

Momenteel heeft mijn man Cat s62 pro telefoon. Op zich een prima ding maar na 2 jaar op de boerderijen een klein meningverschil met de bok is het arme ding inmiddels verbogen en is het maar de vraag hoe lang hij het nog blijft doen. Tijd dus om ons te gaan orienteren op een nieuwe telefoon. We kunnen uiteraard weer voor dezelfde gaan maar wie weet zijn er nog opties waar we niet aan gedacht hebben.

Eisen zijn:
Water en stof dicht
Hufterproof
Goede batterij
128gb of meer

Budget idealiter rond maximaal €300

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 21:29

Lastig als zelfs de cat stuk gaat. Ik heb een uitvoering eenvoudiger de s42 en deze gaat al heel wat jaren mee. De vorige was op toen het geheugen en de batterij het begaven met alleen een kras. Terwijl daar 650 kilo tinker opgestaan heeft, mijn bus erover heen was gereden. Vliegles over 50 m. Verzuipen enz.

Die ik nu heb is ook alweer 5 jaar oud. Maar ja het geheugen is aardig minimaal -O- en ze zijn ook niet bepaald snel maar de enige telefoons die ik heel houdt

Als hij verbogen is wat is er gebeurd dan?

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 21:42

Misschien eentje uit de Cubot KingKong serie?

https://www.cubot.net/rugged-phone?l=en-us

O.a. e bestellen bij Amazon en Bol. Maar misschien niet alle types.

Ik heb de King Kong mini (3 denk ik). Nu 1,5 jaar en tevreden over.
Alleen kwaliteit foto's is niet zo denderend.

Ladyson

Re: Welke hufterproof telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 21:52

Mss een Unihertz telefoon?

sans6

Re: Welke hufterproof telefoon?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 22:02

Mijn man,met een klussenbedrijf en sleutelt graag en veel, zweert bij de Samsung Xcover. Kan prima tegen een stootje, niet meteen stuk als ie valt.
En binnen je budget.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-24 22:04

karuna schreef:
Lastig als zelfs de cat stuk gaat. Ik heb een uitvoering eenvoudiger de s42 en deze gaat al heel wat jaren mee. De vorige was op toen het geheugen en de batterij het begaven met alleen een kras. Terwijl daar 650 kilo tinker opgestaan heeft, mijn bus erover heen was gereden. Vliegles over 50 m. Verzuipen enz.

Die ik nu heb is ook alweer 5 jaar oud. Maar ja het geheugen is aardig minimaal -O- en ze zijn ook niet bepaald snel maar de enige telefoons die ik heel houdt

Als hij verbogen is wat is er gebeurd dan?

Weet dus niet precies wat er gebeurt is :+ (met de telefoon dan he) hij zal wel klem gezeten hebben tussen mij en de horens van de bok ofzo maar blijkbaar was het net teveel van het goede.