Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:Tja, ik snap het bedrijf wel. Hij is niet een weekje te laat, maar twee maanden. Geen idee om hoeveel geld het gaat maar het zal niet een paar tientjes zijn, en hoe druk je het ook hebt, daar maak je dan toch tijd voor om het uit te zoeken en te declareren? Ik snap dus eerder je man niet zo goed, sorry
Foaly schreef:Tja, ik snap het bedrijf wel. Hij is niet een weekje te laat, maar twee maanden. Geen idee om hoeveel geld het gaat maar het zal niet een paar tientjes zijn, en hoe druk je het ook hebt, daar maak je dan toch tijd voor om het uit te zoeken en te declareren? Ik snap dus eerder je man niet zo goed, sorry
Petpa schreef:Ik zou beginnen met mijn man op te voeden...
Wat is de reden dat hij zo laks is?
Kinke schreef:tja, hij kan altijd nog melden dat hij dan geen tripjes meer voor gaat schieten. Laten ze maar een voorschot betalen dan
Malle_meid schreef:Dat zal best een flink bedrag zijn en ik snap eerlijk gezegd niet dat ze dit niet betalen, los van de regels. Een goede medewerker laat je daar niet mee zitten, want ik denk dat er een groot risico inzit dat je man hierdoor minder gemotiveerd raakt om zich nog voor die 200% in te zetten en ook geen kosten meer voorschiet. Althans, dat zou mijn reactie in ieder geval zijn.
KimD schreef:Facturen en bonnen bij elkaar zoeken is helemaal niet veel werk als je het moet declareren. Kwestie van zodra je de kosten maakt en de bon, of factuur krijgt netjes apart houden tot de reis voorbij is. Dan scannen, administratie, en insturen, done.
Die boze mail mag je aan je man richten, niet aan het bedrijf.