Ik vond vanavond opeens een kerststukje met lichtjes voor m’n voordeur. Er is niet aangebeld.

Alleen ik ken geen Petra. En de vorige bewoonster ook niet.

Wie o wie is Petra!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Waarschijnlijk heeft Petra hem voor de verkeerde deur gezet? Heb je al bij de buren gevraagd?
MarlindeRooz schreef:Bellatrix schreef:Waarschijnlijk heeft Petra hem voor de verkeerde deur gezet? Heb je al bij de buren gevraagd?
Dat kan!
Ik heb maar 1 naaste buur en daar heb ik geen contact mee. Durf ik ook niet aan te bellen. Heb diegene sinds ik hier woon in september nog nooit gezien.
Heb het net in de lokale weggeefhoek geplaatst. Hopelijk vindt dit stukje zijn huisje.
Sjaco schreef:Mooi opgelost!
Maar ....... ben ik de enige die het raar vindt dat je jezelf nog nooit hebt voorgesteld bij de buren?
MarlindeRooz schreef:Sjaco schreef:Mooi opgelost!
Maar ....... ben ik de enige die het raar vindt dat je jezelf nog nooit hebt voorgesteld bij de buren?
Heb ik wel! De meeste kom ik wel tegen want ik ben vaak buiten. Maar deze man heb ik in 4 maanden tijd nog nooit buiten gezien. Gordijnen zijn altijd dicht en er staat enorm veel troep.
Maar denk dat ik inderdaad morgen even aanbel en hem een kerstkaartje geef. Of vanavond dan heb ik een vriend op bezoek. Dan ben ik niet alleen. Om het ijs te breken.
Ik heb gewoon nare ervaringen met buren die wel agressief en naar bleken. Dus vandaar m’n angst.