julius_juut schreef:Ik mag van mezelf pas met kerst beginnen, maar ik heb er wel zin in. Ooh echte kerstactiviteit dus!
Ik was vanmiddag al op zoek naar een topic, maar ik ben ook begonnen.Ik heb nu 1,2,3,4,5,7,11,15,25,27,32,34,38 en 40.Van 2 plaatjes denk ik het goed te hebben, maar snap ik de redenatie nog niet.
Helemaal gemist. Ik vind online wel de plaatjes maar niet het verhaaltje en de antwoord kolom. Zou iemand die willen delen hier ?
Ik rij 's morgens vroeg speciaal naar de supermarkt om daar vlak na openingstijd een krant te scoren.Ben voor vandaag wel uitgepuzzeld.Ik heb nu1,2,3,5,7,9,11,15,16,21,23,25,26,27,29,34,37,38,40
pinto_1 schreef:Oh leuk, is hij ook online te vinden?Je kunt op Facebook Dr. Denker alle plaatjes bekijken. Online kan ook in de app van de kranten. Moet je wel abbo hebben.Ik heb nu: 2,3,5,6,7,11,21,23,24,29,31,32,34,38Nu slapen
De plaatjes staan ook hier: https://www.facebook.com/DrDenker/Het verhaaltje:Het antwoordveld heb ik alleen deels ingevuld, dus dat is niet handig.Edit: online gevonden.
Vond deze ook handig. Ik ben niet bepaald van het noorden maar ik hou ook erg van een goede Kerstpuzzel. Die van het AIVD is me te lastig.
Leuk, medepuzzelaars! Ik puzzel dit jaar mee vanuit Congo. Ben gisterochtend naar de copyshop gegaan om Dr. Denker uit te printen, haha.12, 13, 14, 19, 25, 35 en 36 moet ik nog.
Stinkmodder schreef:Leuk, medepuzzelaars! Ik puzzel dit jaar mee vanuit Congo. Ben gisterochtend naar de copyshop gegaan om Dr. Denker uit te printen, haha.12, 13, 14, 19, 25, 35 en 36 moet ik nog.Precies niks heb ik van deze ook
Ik ook Ben in de valkuil gestapt, vastgezeten in de tunnelvisie, blind gestaard in het licht en verdwaald op het Wad.Maar het was het weer waard .
Roodvos schreef:Ik ook Ben in de valkuil gestapt, vastgezeten in de tunnelvisie, blind gestaard in het licht en verdwaald op het Wad.Maar het was het weer waard .Mooi omschreven haha!