[ENQ] Lotgenotencontact voor ouders van thuiszitters regio Eindhoven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joy_Mennings

[ENQ] Lotgenotencontact voor ouders van thuiszitters regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-24 18:22

Hoi allemaal,

Ik weet dat dit een heel specifiek oproepje is, maar op mijn werk zijn we bezig met een onderzoek naar onze Ouderkamer, een ontmoetingsplek voor ouders/verzorgers van kinderen die problemen ervaren op school of volledig thuiszitten. Deze plek is bedoeld om ervaringen te delen, steun te vinden, en vragen te stellen.

Om de Ouderkamer nóg beter te maken, zoeken we ouders/verzorgers uit regio Eindhoven die nog niet eerder naar onze Ouderkamer zijn gekomen. Misschien ken je het initiatief nog niet, weet je niet wat je kunt verwachten, of sluit het aanbod nog niet aan op jouw behoeften. Jouw input is toch belangrijk voor ons!

Daarom hebben we een korte vragenlijst opgesteld. Het invullen duurt maar een paar minuten en jouw antwoorden helpen ons enorm om de Ouderkamer te verbeteren en toegankelijker te maken.

Dus ben jij een ouder/verzorger van een kind met problemen op school en ben je woonachtig in regio Eindhoven, vul dan de vragenlijst hier in of scan de QR-code!

Afbeelding

Alvast bedankt voor jullie tijd en input! Mocht je vragen hebben over de Ouderkamer of de vragenlijst, laat het me weten!