Help! Gingerbread muffins Lidl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tennan

Help! Gingerbread muffins Lidl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-24 18:58

Een week of twee, drie terug was ik flink ziek en nam mijn man een gingerbread muffin voor me mee van de Lidl. In mijn half-bewustzijn was die muffin het lekkerste wat ik ooit gegeten heb :D maar nu zijn ze natuurlijk niet meer te verkrijgen. De medewerkster die ik van de week sprak wist niet eens dat ze verkocht zijn geweest...

Jullie raden het al, ik wil ontzettend graag weer zo'n muffin maar ik kan me niet eens meer herinneren hoe hij eruit zag of waar hij nu exact naar smaakte . Is er hier toevallig iemand die precies weet wat voor muffin ik gehad heb, hoe die smaakte, of er een dupe van is, en hoe ik ze evt zelf zou kunnen maken?

Help deze meid aan haar craving _O-

Dorine92

Re: Help! Gingerbread muffins Lidl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 19:04

Ja dat is het probleem van de Lidl. Die hebben dingen altijd maar tijdelijk.
Ik kan je trouwens wel het beste gingerbread ter wereld aanraden maar daar moet je dan wel even voor naar Engeland :D

Afbeelding

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 20:24

Ik heb ze ook gehad. Ze lagen bij de broodafdeling in de losse verkoop. Ik moet je helaas teleurstellen. Ze zijn er maar eens per jaar een week. Misschien kun je nu het gingerbread mannetje proberen?

Kloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 20:44

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 22:08

Volgens mij was dit inderdaad een actie product die niet vaak in de filialen ligt. Ik zou het morgen voor je kunnen checken :=