Website Agradi: werkt er iets bij jullie??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pluisje88

Website Agradi: werkt er iets bij jullie??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-24 18:15

Ik bestelde best wel vaak bij agradi. Alles wat ik wilde hebben keek ik eerst bij agradi en daarna pas verder.

Toen de nieuwe website kwam heb ik weken moeten vechten om de website weer op te kunnen want mijn account gaf problemen.

Nu kan ik eindelijk weer inloggen maar welk kopje ik ook aanklik of welke zoekopdracht ik ook ingeef: oeps, er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.

Dit duurt al sinds de nieuwe website live is ergens in augustus. Aangezien het al tig maanden voortduurt begin ik me af te vragen of ik de enige ben. Anders hadden ze als bedrijf zijnde vast wel meer haast gehad om het op te lossen?
Afbeelding

Hoe gaat het bestellen bij agradi bij jullie?

MyWishMax

Re: Website Agradi: werkt er iets bij jullie??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-24 18:20

Bestellen gaay goed. Zoeken lukt niet altijd, maar via menu en dan op merk werkt wel weer. Alleen zitten er nog wel meer dingen die niet altijd goed werken en baalde ik enorm dat mijn hele verlanglijstjes weg waren :')

En er staan dingen op die blijkbaar al lang niet meer leverbaar zijn en ook niet meer komen of ze hebben een heel nieuw artikel toegevoegd ervoor waardoor je dus hetzelfde artikel er 2 keer hebt staan. 1 die niet leverbaar is en 1 wel.

Het is geen verbetering nog vind ik...

Silvia

Re: Website Agradi: werkt er iets bij jullie??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 11:16

Ik denk dat jij je cache, cookies en geschiedenis moet verwijderen van je computer. Meestal lost dat de problemen op.
Het meest vervelende vind ik altijd dat je na het verwijderen weer overal zelf weer je inloggegevens moet invullen :+