Nu ik na mijn scheiding mijn blik weer op de toekomst heb, denk ik af en toe aan hoe gezellig en fijn het kan zijn weer een leuke man te ontmoeten. Ik ben geen fan van kroegen aflopen, maar waar ontmoet je dan iemand? Misschien toch eens een datingapp proberen... wil je ook kunnen chatten, dan moet je vaak betalen.
Heeft iemand positieve ervaring met een leuke datingapp, betaald of onbetaald?
Konstantine
Geplaatst: 12-12-24 17:12
Lexa Ikzelf en een aardig aantal bekenden van mij hebben daar serieuze partners vandaan. Op de snelle apps vind je toch vaak de wat minder serieuze deelnemers (volgens mijn vriendinnen dan toch, ik ben er al heel lang uit). Natuurlijk zitten er ook clowns en viespeuken op Lexa, maar voor mijn gevoel wel minder.
Thanks @Konstantine, dan misschien toch de betaalde versie proberen
Nessie
Geplaatst: 12-12-24 17:18
In het Tinder topic staan zowel positieve ervaringen als mindere ervaringen. Maar ik ben inmiddels getrouwd met mijn match, het kan zeker . Een vriendin van mij heeft haar partner van E-Matching.
Goof
Geplaatst: 12-12-24 17:22
Nessie schreef:
In het Tinder topic staan zowel positieve ervaringen als mindere ervaringen. Maar ik ben inmiddels getrouwd met mijn match, het kan zeker .
Same. Ook getrouwd met mijn Tindermatch Ik mis het swipen nog wel eens, het was gewoon zulk vreselijk leuk tijdverdrijf
Ik heb mijn man ook via Tinder opgepikt inmiddels 10,5 jaar samen dus geen idee hoe de status nu op tinder is. Toen had je ook genoeg niet-serieuze types ertussen overigens.