Crisp tas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shiloh

Crisp tas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-24 11:29

Crisp is zo’n boodschappen bezorg bedrijf. We hebben er zelf nooit besteld, maar via mijn zus zijn we wel aan een crisp tas gekomen.

En vinden dat ding zo gruwelijk fijn! Kunnen eigenlijk ook nergens echt hetzelfde vinden.

Ik heb het dan over deze:

Afbeelding

Als ik echter zoek op crisp tas vind ik ook andere tassen, wat me doet denken dat ze tegenwoordig niet meer met zo’n zelfde tas bezorgen.

Is er iemand die bij crisp wel eens besteld en die weet of ze nog steeds met die tassen bezorgen?

Heeft iemand toevallig nog van die tassen liggen, dat we die wellicht kunnen overnemen?

Of weet iemand toevallig waar die tassen vandaan komen of er vergelijkbare te bestellen zijn ergens?

We willen er graag nog meer.

Ze zijn groot, soepel, maar super sterk. Zijn echt super fijn om boodschappen mee te doen.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 12:06

Wij hebben die ook (gehad), een kleine en een grote (die van jou is de grote). Ze bezorgden in dozen en je kreeg dan soms een cadeautje, bij je zoveelste bestelling of zo. Die tas, of een schort of pannenlap.
We bestellen er tegenwoordig niet meer, maar als je de tas graag wilt hebben wil ik best voor je kijken waar ik hem gelaten heb en hem tegen verzendkosten opsturen.

Zelf gebruik ik altijd de tassen van Dille & Kamille en een vergelijkbaar model dat Appie een paar jaar geleden had. Die zijn inderdaad minder soepel, maar wel even groot.
Laatst bijgewerkt door Konstantine op 11-12-24 12:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Rosalie_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 12:07

Ik bestel er regelmatig maar de boodschappen worden nooit in zo’n fijne tas bezorgd helaas, gewoon in karton.
Ik heb wel ooit, bij m’n eerste bestelling denk ik?, zo’n fijne donkergroene tas gekregen. Die zoekt alleen geen nieuw baasje :P
Ik snap je vraag want ze zijn zeker fijn! Maar heb verder geen tips voor je.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 12:12

Dat groen is nieuwer, heel in het begin hadden ze dat grijs. Die zullen niet meer terugkomen denk ik.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-24 17:03

Konstantine schreef:
Wij hebben die ook (gehad), een kleine en een grote (die van jou is de grote). Ze bezorgden in dozen en je kreeg dan soms een cadeautje, bij je zoveelste bestelling of zo. Die tas, of een schort of pannenlap.
We bestellen er tegenwoordig niet meer, maar als je de tas graag wilt hebben wil ik best voor je kijken waar ik hem gelaten heb en hem tegen verzendkosten opsturen.

Zelf gebruik ik altijd de tassen van Dille & Kamille en een vergelijkbaar model dat Appie een paar jaar geleden had. Die zijn inderdaad minder soepel, maar wel even groot.

Oh wat super lief! Ik stuur je even een pb!

boedjang

Re: Crisp tas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 00:06

Ik zal ook eens zoeken voor je

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-24 00:10

Super lief! Graag!

Konstantine stuurt me er 1 toe, maar zou er zeker meer willen! Dus graag!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 00:33

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-24 00:42

Bedankt voor de tip, helaas is dat dus niet degene die we bedoelen.

Die grijze heeft echt het formaat zo’n beetje van zo’n hard plastic boodschappen tas die je bij de supermarkten kan krijgen, alleen misschien wat minder hoog. Kan echt heel veel in, maar nog steeds mega sterk. Echt heel fijn!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 13:05

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-24 13:12

Ja. Vind dat ook sowieso veel te veel. Ben er best bereid een paar euro voor te betalen en de verzendkosten. Maar vind 24 euro ook redelijk absurd.

Maar ja. Het staat ze vrij om het te vragen he? Misschien is er wel iemand zo gek.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 13:19

Nou diegene heeft wel meer dingen te koop voor bizarre prijzen haha.
Maar ik heb dus die blauwe, die zoek je niet denk ik TS? Anders kan ik hem eens opsnorren (als ik hem hopelijk nog heb) en mag je hem zo tegen verzendkosten hebben.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-24 13:21

Heel lief! Maar nee inderdaad, ben vooral geïnteresseerd in de grote grijze :)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 14:40

En out of the box gedacht: ze zelf na (laten?) maken van dezelfde stof? Als ze niet meer gemaakt/uitgedeeld worden. Als je een beetje handig bent op een naaimachine lukt dat vaak wel, ik heb zo ook al wat nagemaakt.
Ik heb helaas geen crisp, moeders heeft ook van alles maar helaas niet de tas die jij zoekt.