Ik vond net op de website van de Hema de perfecte etui voor m'n dochter. Alleen is hij online niet meer te bestellen en hier in Limburg helemaal nergens op voorraad. Is er iemand die in de buurt van een hema woont waar hij wil nog is en 'm wil opsturen?
Ik hoop dat hij dan in een envelop past, anders is verzenden echt heel duur. Maar goed, dat is dan zo...
Siggislief
Geplaatst: 03-12-24 20:17
Ik kom morgen in de buurt van Eerste van Swindenstraat in Amsterdam die zouden hem nog moeten hebben. Deze Hema heeft hem nog een beperkte voorraad er van. (oranje)
Hahaha, komt goed. Degenen die via pb gereageerd hebben, weten of ze wel of niet hoeven te gaan kijken. De eerste reageerder komt dagelijks langs rdam beursplein en daar zouden er genoeg moeten zijn, dus fingers crossed!
Oh dan ga ik straks niet meer kijken, dan reis ik na mijn afspraak weer door naar huis. En anders kan ik deze week nog eventueel kijken als het moet.
Siggislief
Geplaatst: 04-12-24 10:02
Siggislief schreef:
Ik kom morgen in de buurt van Eerste van Swindenstraat in Amsterdam die zouden hem nog moeten hebben. Deze Hema heeft hem nog een beperkte voorraad er van. (oranje)
Helaas rijd mijn tram niet dus ik kom er ook niet in de buurt helaas.