Ik draag al
Met het opruimen door mijn moeder kwamen daar nog oude kisten tevoorschijn waar nog 2 paartjes van deze zooltjes in zaten, en op hoop van zege dat daarmee de pijn in ieder geval beter te doen was, een paartje in mijn kisten gedaan. Dat was een maand geleden en waar de hielspoor eerder geen verbetering toonde, eerder juist slechter ging, is er een enorme herstel opgegetreden, met vandaag als toppunt dat de hoefsmid geweest is en ik na 45 minuten paard vasthouden, ik daarna na even gezeten hebben opstond, en ik vrijwel pijnloos liep, in plaats van dat de tranen in mijn ogen sprongen van de pijn zoals bij de vorige bekapronde, 6 weken terug.
De zooltjes gaan echter gemiddeld 6 tot 9 maanden mee, en aangezien het ene paar al best een stukje slijts is, houdt het met een jaar voor het mooi met de gevonden zooltjes eigenlijk wel op. En dat is nu al een schrikbeeld. Dus ik ga de hulp vragen aan bokt:

Dit zijn de zooltjes in kwestie, er heeft nooit een afdruk op de bovenkant gestaan, en op de onderkant staat flexor 7505, maar het zijn zover ik kan vinden geen zooltjes van flexor sport of flexor comfort. Hoewel ze wel licht voorgevormd zijn, hebben ze geen echte verdikkingen onder de hiel of iets dergelijks. De achterkant van de zool is wel wat dikker dan de voorkant, maar dat neemt geleidelijk af. Oorspronkelijk was de bovenkant blank leer qua kleur.
Ze zaten altijd los in een rechthoekige doos, die donkergroen met beige/wit was, en in mijn herinnering stond er een Kangoeroe op. De maten gingen per 2, dus 38/39 of 40/41 en werden dus verkocht bij een ouderwetse schoenmaker, maar waren geen medische zolen.
Wie oh wie herkent de beschrijving en kan mij verder helpen? Ik ben in staat om er voor naar Groningen (300km enkele reis) te rijden als ze daar offline wel verkocht worden, maar online niet te krijgen zijn.