Ervaringen met Sellpy

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boyache

Ervaringen met Sellpy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-24 17:48

Aangezien mijn verkoop op Vinted de laatste tijd steeds stroever verliep en mijn berging echt begon uit te puilen van de tassen en bakken met kleding, heb ik vanochtend mijn stoute schoenen aangetrokken en mijn eerste Sellpy tas ingepakt en verzonden. De verkoop gaat pas van start in februari, dus het is nog een tijd wachten tot het resultaat bekend wordt. Ik ben dan ook ontzettend benieuwd of er Bokkers zijn die al gebruik van dit platform hebben gemaakt en wat jullie ervaringen zijn.

mingming

Re: Ervaringen met Sellpy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-24 17:55

Ja ik! Ik heb nu 1 tas gestuurd en deze staat momenteel in de verkoop. Ze hadden wel eerst wat uitgesorteerd wat niet voor genoeg te verkopen is en dat naar recycling gestuurd. De verkopen gaan oké, maar ik geloof niet dat ik er uiteindelijk heel veel van overhou, maar zelf had ik dit toch nooit geprobeerd te verkopen, dus dat geeft niet. Een vriendin van mij doet het vaker en zij verkoopt dan de kleding waar haar kinderen uit zijn gegroeid. Volgens haar verkoopt dat wel beter dan de kleding voor volwassenen. Ze gebruikt dan Sellpy ook weer om kinderkleding terug te kopen, want je krijgt meer geld als je het als Sellpy credits gebruikt dan wanneer je het laat uitbetalen.