Sinterklaasjournaal, wie ook gezien?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Sinterklaasjournaal, wie ook gezien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-24 15:44

Heb net de intocht gezien, en ik moet zeggen... GENIAAL! Merel doet het zo goed als invalster dus die mag het wel wvaker gaan doen elk jaar. Ook leuk dat de Burgemeester bij de motoragent achterop mocht zitten om te zoeken naar de pietjes die in de verkeerde stad waren! :') En moet zeggen, die fietstocht was wel heel leuk bedacht... alleennnnnnnn......... de ene keer waren de bomen vol in blad en het andere moment in herfstsferen (ook opgevallen? ik wel!)

Ook de schimmel van Sint, dit jaar... wat een nukkig paard in het begin maar daarna bleek het rustiger te gaan, zelfs Sint was van de whoooo..... rustig maar (hoorde je hem zeggen)

Dus wie heeft het ook gezien?

Maartje1990

Re: Sinterklaasjournaal, wie ook gezien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 16:26

De intocht bedoel je of het journaal? Beidde kijk ik met 2 kindjes.

Vond vakantie naar Brugge erg leuk :))

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-24 16:33

Maartje1990 schreef:
De intocht bedoel je of het journaal? Beidde kijk ik met 2 kindjes.

Vond vakantie naar Brugge erg leuk :))

De intocht :)

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-24 17:02

Yup gezien. Vind het zelf altijd weer leuk, ook omdat ik op BSO’s werk en sinds vorig jaar extra leuk omdat dochter de PABO/Marnix doet dus ook bij moet blijven haha. Maar we kijken elk jaar! Paard was lekker actief in het begin ja, Paard-piet moest even flink aan de teugels, maar hij was later bij de shows alweer zo kalm en rustig netjes stil staan. Knap hoor.

Wij vonden wel de verhaallijn met een zieke tot bijna in coma liggende sint een beetje TE voor de kleintjes… Ben benieuwd wat ze daar komende tijd mee gaan doen.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 09:05

Ik vond de verhaallijn van dit jaar juist een stuk prettiger dan voorgaande jaren. Maar daar moet ik eerlijk bij vermelden dat onze kleine nog geen heftige associaties heeft bij ziekte. De brand van vorig jaar is daarentegen enorm mis gegaan.

Kijk zelf ook graag mee voor de dubbele laag :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 09:15

Trouwe kijker meldt zich. Ik lag in een deuk van Spanjaard mantelzorg :D en de nieuwe roerganger met de ruk naar rechts en wat dingen van een verlanglijstje die in de ijskast zijn gezet :') vor de rest krijgt het volk dat ze vraagt :j
Laatst bijgewerkt door karuna op 17-11-24 09:48, in het totaal 1 keer bewerkt

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-24 09:41

Wij kijken ook en genieten. Mijn oudste riep wel meteen dat sinterklaas dood zou zijn maar had daar (ondanks forse associaties) Totaal geen moeite mee. "Oh de pieten lossen het wel op"
Dus ik denk dat het ook aan het kind ligtm