Ik ben vakantie plannen aan het maken en merk dat ik een grote drempel voel om alleen op vakantie te gaan met mijn zoontje. Met name het buitenland. Normaal geen doemdenker maar meer een wat als er iets met mij gebeurd. Mijn zoontje is bijna 5. Kan zichzelf natuurlijk niet redden in het buitenland. Daarnaast ben ik geen held met mijn eigen auto naar het uitenland gaan. Voorkeur voor dit jaar is een leuke plek mer sta caravan. Genoeg t3 doen zowel binnen als buiten en betaalbaar. Ik wil met zijn tweetjes gaan. Komend jaar in Nederland maar ben toch benieuwd naar ervaringen als alleenstaande met kind in het buitenland. Met name ook de aanspraak voor mijn zoontje zou fijn zijn.
Kamperen lijkt mij tzt ook wel leuk maar heb alleen een simpel tentje haha dus voor nu eerst maar eens gewoon erop uit simpel.
Ik weet dat ik mij niet moet laten belemmeren, ik reisde vroeger de halve wereld rond zonder kind met vriendinnen haha maar voelt toch anders. Maargoed alle hobbels moeten een keer genomen worden.
In 8 maanden tijd een ander huis, geen relatie, nieuwe sociale contacten en een andere baan

Het zal om de mei vakantie gaan. Zomer vakantie zullen we bivakeren vermoedelijk in onze gezmelijke sta caravan waar ik nog gebruik van kan maken. In principe is hij van mijn ex nu maar in d3 zomer zou ik er 2 weken in mogen dus dat is al een stukje luxe natuurlijk!