Een snelle Google search leert me dat je refurbished in ieder geval wel een enkele AirPod kunt kopen. De betrouwbaar per verkoper is dan natuurlijk wel goed om in acht te houden.
Ik denk alleen dat je er weinig aan hebt. Dan moet je ook los nog een doosje (ook refurbished/tweedehands) aanschaffen en al met al kost het je dan nog een klap geld. Ik denk, maar weet het niet zeker, dat je beter gewoon een setje kunt kopen en dat tweede oortje voor lief nemen (of gebruiken als iemand anders een keer iets wil mee luisteren ofzo.
Ander idee: ze zijn er niet veel meer want het meeste is nu gericht op links en rechts apart, maar misschien kijken of je nog een merk kunt vinden met twee universele oortjes zodat je ze beide kunt gebruiken in je goede oor? Dan zou je als de ene leeg is de ander nog kunnen gebruiken bijvoorbeeld en dan heb je er zelf nog wat aan.
Mungbean
Geplaatst: 02-11-24 11:27
Ja, de wireless pods kun je bij meerdere merken los kopen aangezien ze nog wel eens verloren gaan. Gewoon even bij een apple store navragen als je ze niet los op internet vind. Het kan uiteraard dat apple dat niet aanbiedt, maar voor andere merken heb ik het wel gezien. Kwa prijs zou het wel eens nauwelijks verschil kunnen maken trouwens want kleinere markt = meer geld voor verpakking. In je instellingen kun je audio output op mono zetten.
Edit: zo ben ik ooit tot de ontdekking gekomen dat het goedkoper is om DVD spelers voor in de auto voor 2 kinderen (= maatschappelijke norm) te kopen terwijl je er maar 1 nodig hebt
Oh die is heel lang geldig. Ik heb een vriendin die hem al tien jaar gebruikt en die heeft niet eens een kind
Coby
Moderator Over Paarden
The one and only
Geplaatst: 02-11-24 19:36
Tazzey schreef:
Oh die is heel lang geldig. Ik heb een vriendin die hem al tien jaar gebruikt en die heeft niet eens een kind
Deze is te leuk
Ik zou persoonlijk voor de optie dubbel gaan. Is denk ik nog goedkoper. Of… eens kijken of er iets mogelijk is mbt hulpmiddelen etc.?
xMarianne
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-24 20:46
Tazzey schreef:
Anomien schreef:
En wat is er mis met de aanschaf van 2? Heb je altijd een reserve.
Je kunt ze niet wisselen van links naar rechts.
Precies dit inderdaad. Twee is geen probleem als je ze beide in 1 oor kan gebruiken maar dat kan helaas niet…
xMarianne
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-24 20:53
Haha de zwangerschapsdementie kaart
Met hulpmiddelen ga ik aan de gang en die kunnen wellicht ook wat doen qua muziek afspelen. Maar ik zit nog in de onderzoeken bij KNO en ik wil eigenlijk al langer AirPods maar ik hik een beetje tegen de kosten aan.