Genante of hilarische verhalen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

rien10

Genante of hilarische verhalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-24 11:00

Omdat ik zo houd van de "praat me er van af-" en "waarom ben je blij vandaag-" topics zou ik graag genieten van jullie gênante verhalen.

Ik trap af:
De werkkamer van mijn man en die van mij liggen naast elkaar. Ik hoorde hem eens onbedaarlijk lachen; hij kwam niet meer bij. Wat bleek nou, er was een conferentie georganiseerd, die was al achter de rug. De email groep was nog in gebruik, men stuurde nog wat berichten door etc. J. en A. hadden elkaar (weer?) ontmoet op die conferentie en hadden het (zonder medeweten van hun partners) heeeeel erg gezellig met elkaar gehad. En in plaats van hun romantische herinnering te delen via "reply" had J. op "reply to all" gedrukt.
Echt, meesterlijk. Iedereen wist het natuurlijk al, maar dit was wel echt next level bewijs materiaal.
Oen. :D

Ik heb er nog een, maar die bewaar ik nog even. :)

germie

Re: Genante of hilarische verhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 11:52

Inmiddels al heel wat jaartjes weer geleden waren we een nachtduik aan het doen in het Bokeler kanaal. Dat is een heel ondiepe plas, en het leven zit op maximaal 2m diepte. Het is dus meer een snorkelduik. Het was een zwoele zomeravond en er was onweer voorspeld. Maar toen wij het water in gingen was er nog niets aan de hand.
Na een 1.5 uur zagen we ineens flitsen boven ons hoofd terwijl we heel ondiep aan het scharrelen waren, er waren vele palingen. Zou het begonnen zijn met onweren? Laten we even boven kijken.
Dus wij steken ons hoofd het water uit en toen werd duidelijk waar de flitsen vandaan kwamen: een fotocamera, een poedelnaakt stelletje was foto's van onze duiklampen onder water aan het maken, maar ja, onze duiklampen zijn boven water flink sterk, dus stonden ze daar naakt in het volledige licht.
We hebben echt nog nooit zo gelachen. :D :D :D :D :D

Gediplomeerd instructeur op alle niveaus en disciplines en ook bevoegd om instructeurs op te leiden.
Meest meelevende bokker die je je kunt voorstellen. Ook de leukste bokker, altijd eerlijk, vriendelijk, en haat achter de rug om praten.
En ineens ben je een officiële marathonloper. :D Nooit gedacht, toch gehaald. Slik, topatleet dus.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-24 12:18

Die is echt grappig! Ze stonden mooi voor L U L.

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 22:00

De HK is meer voor lange kletstopics, ik verplaats het naar LZP want daar zal je vast meer verhalen gaan vinden :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie