goochelen met een handschrift

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kinke

goochelen met een handschrift

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-24 07:11

Ik weet niet of het kan hoor, maar Bokt weet alles dus :)
Ik heb een pdf afbeelding met daarin een tekst in een handschrift welke door iemand verzonnen is. Nu wil ik graag een andere tekst in hetzelfde schrift. Is er iemand die hiermee kan toveren? Er zullen dus ook een paar letters zijn die niet in het voorbeeld voorkomen. t is overigens niks illegaals maar tekst voor een tatoeage :D

lies_sparkle

Re: goochelen met een handschrift

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 08:49

Ik denk dat van de LLMs Claude daar het beste in is :)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-24 09:23

geen idee wat je bedoelt dus ff opgezocht. geen ervaring met AI en het is me onduidelijk welke versie ik dan moet gebruiken. t zijn maar 2 korte regels dus ik wil er niks aan uitgeven als het kan

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 10:20

Al gekeken op dafont of daar wat voor je bij zit wat erop lijkt? Dat is een site met fonts die volgens mij voor eigen gebruik sowieso gratis zijn

Edit linkje erbij,
https://www.dafont.com/theme.php?cat=603

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 11:06

Je tattoo artiest vragen? Het zijn geen kopieërmachines, die kunnen als je een goede hebt best zelf wat kwa design (incl. schrift) ;) . Gewoon tekst die je hebt mee en zeggen ik wil graag dit en dat in dit handschrift. En dan weet je ook meteen hoe de artiest dat handschrift uitvoert, want helaas zijn er nog altijd artiesten die zichzelf overschatten en klussen acepteren waar ze de skill niet voor hebben.

Ze zullen eerst op stensil werken of met huidstift op je tekenen (en eventueel daarvoor op papier), dus je kan het bekijken voor je het permanent laat zetten.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-24 11:50

Cambionn, dat komt helemaal goed, is al overlegd en ik ben al eerder bij haar geweest. Dat was ook niet mijn vraag :D
We gaan het op de ouderwetse manier doen....overtrekken en creatief zelf de ontbrekende letters verzinnen :D

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 11:51

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-24 12:04

dank je wel HarmanyL, het komt heel dichtbij maar is het net niet :D

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-24 19:58

Kinke schreef:
Dat was ook niet mijn vraag :D
[...]
Ik heb een pdf afbeelding met daarin een tekst in een handschrift welke door iemand verzonnen is. Nu wil ik graag een andere tekst in hetzelfde schrift. Is er iemand die hiermee kan toveren?
De vraag was toch of iemand die tekst in hetzelfde handschrift kon schrijven? Dat zou ik dus door de tattooartiest laten doen ipv door een derde of een stuk software. Een artiest zou daar over het algemeen prima mee uit de voeten kunnen, die hebben niet per se een voorbeeld nodig dat 1 op 1 overgenomen kan worden. Goede artiesten zijn immers creatieve mensen, geen kopieermachines ;) .

De rest wat ik noemde waren enkel voordelige randzaken.