Welke tablet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Welke tablet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-24 07:16

Hallo Bokkers!

Ik ben op zoek naar een tablet. Of nouja, ik ben mij aan het oriënteren omdat het best een klap geld is en ik dat niet zomaar even kan missen.

Mijn laptop is verouderd en omdat ik een goede desktop heb, wil ik er geen laptop bij. Ik gebruik de laptop namelijk bijna niet, alleen als ik op vakantie ga dan pak ik hem nog wel eens mee.

Enige harde eis die het voor mij heeft is dat het een Samsung moet zijn. Al mijn apparaten zijn van Samsung, en dat communiceert gewoon het fijnste met elkaar :j

Nu wat ik ermee zou willen kunnen;
  • Simpele fotobewerkingen via de Lightroom App
  • Spelletjes
  • Teksten schrijven

Daarnaast zou ik het fijn vinden als de tablet een soort tekenfunctie heeft, voor bijvoorbeeld een app waarmee je landkaarten kan maken of logo's.

Wie kan mij een goede tablet aanraden?
Budget is niet heel belangrijk; als blijkt dat deze functies niet op een goedkoper tablet kunnen dan kies ik er waarschijnlijk voor om geen tablet te kopen, of om langer te sparen :) Als de prijs/kwaliteit maar goed zit :j

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-24 07:22

Je hebt niet toevallig ook net een nieuwe telefoon nodig zeker? :D

Ik heb bij mijn nieuwe Samsung Galaxy S24 een Samsung Galaxy tab gekregen. Welke type/model weet ik niet precies, iets met een 9.. :')
Prima ding!

Marjo

Re: Welke tablet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-24 07:24

Ja eigenlijk wel, maar ik kan pas volgend jaar verlengen. Die actie heb ik ook bij Mobiel.nl gezien ja maar helaas :')

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-24 09:33

Ik heb een A9+, maar ik vraag me af of hij zwaardere apps goed aan kan. De S9+ zou het sowieso aan moeten kunnen.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-24 11:52

Ik heb nu een aantal jaar een Samsung Galaxy A8 tablet, prima ding.

Gisteren kwam mijn Samsung Galaxy A9+ tablet binnen. Die kreeg ik bij mijn nieuwe Samsung S24+ telefoon. Maar die moet ik nog uitproberen.

Verder eigenlijk altijd tablets gehad van Samsung :=

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 11:00

Ik heb een Galaxy tab (weet ikveel) maar ik wou daar een pen bij. Nu had ik een fijne pen gevonden, maar ik kan niet met mijn hand op de tablet liggen. Want dan herkent dat ook als druk op het screen. Daardoor vond ik schrijven met een pen op tablet dus heel moeilijk omdat je er soort van boven moest zweven.

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-24 11:57

Ik heb de Samsung galaxy tab s9FE. Goede prijs kwaliteit verhouding, ben er blij mee. Gebruik hem alleen dan weer niet voor de dingen waar jij de tablet voor wil gebruiken. Zou voor tekstenschrijven geloof ik sowieso liever een pc of laptop gebruiken maar denk dat het wel prima zou moeten kunnen met deze tablet.