[ENQ] Korte survey/online ideeënbox over dating apps (Tinder, etc.)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xHaithi

[ENQ] Korte survey/online ideeënbox over dating apps (Tinder, etc.)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-24 21:59

Voor een project in het kader van mijn opleiding comunicatiewetenschappen ben ik op zoek naar mensen (bij voorkeur tussen 18 en 30 jaar, iets jonger of ouder is ook goed) die hun mening willen geven over dating apps of over online dating in het algemeen. Het is een ideeënbox waar iedereen gewoon vrij is om wat te schrijven.
Het mag positief of negatief zijn, het mag over de eerder technische kant van dating apps gaan (bv. functies die je mist), maar zeker ook over de sociale kant (bv. de mensen die je ontmoet op deze apps), het mogen ideeën zijn over hoe de ideale dating app er volgens jou uit zou zien, alles mag!

De tekst bij de ideeënbox is in het Engels omdat het een vak is dat in het Engels gedoceerd wordt, maar antwoorden mogen ook in het Nederlands gegeven worden.

Link naar de ideeënbox: https://freesuggestionbox.com/pub/zgmsmfo

Opmerking: In de tekst wordt gevraagd om een top 3 pro's en cons, dat mag maar het moet zeker niet. Als je maar één pro en/of con wil delen of gewoon een goed idee hebt, is dat ook prima.

Mochten er toch nog vragen zijn mag je mij altijd een PBtje sturen. Het e-mailadres in de tekst bij de ideeënbox is niet van mij en kan ik dus niet zelf inkijken.

Heel erg bedankt alvast als je mee wil doen! :)

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-24 17:33

Ik geef dit topic even een schopje.
We hebben al een paar bruikbare responsen gehad, waarvoor hartelijk dank! Het zou fijn zijn als we er nog een paar extra zouden kunnen verzamelen.

Goof

Re: [ENQ] Korte survey/online ideeënbox over dating apps (Tinder, etc.)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-24 17:52

Je stelt in de 'enquete' eigenlijk echt heel veel vragen in 1 en verwacht dan in 1 hokje antwoord. Het zou mijns inziens veel interessanter zijn dat verder uit te werken en concretere vragen te stellen.

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-24 17:59

Bedankt voor je reactie. Dat mag ik helaas niet. De bedoeling is dat het zo open is als de vraag er nu staat zodat de antwoorden zo min mogelijk gestuurd worden. Het is de bedoeling dat we zoveel mogelijk verschillende meningen en/of ideeën krijgen. Beetje zoals een fysieke ideeënbus werkt maar dan online :)