Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Keldeo schreef:Vertrouw niet te veel op chatgpt, deze verzint namelijk zijn eigen bronnenIk vind medische casussen laten verzinnen niet echt getuigen van genoeg kennis om chatgpt te gebruiken. Ontzettend gevaarlijk en eigenlijk vind ik het ook dom.
Ik gebruik chatgpt alleen om mijn code te commenten als ik daar zelf geen zin in heb.
Yummy schreef:Ik gebruik het veelal voor verslagen van school. Ik neem dan wel niks letterlijk over, maar stuur mijn vraag erin zodat ik mooi bij elkaar gebundelde informatie krijg en niet alles los hoef te googelen. Ideaal.
Foaly schreef:Yummy schreef:Ik gebruik het veelal voor verslagen van school. Ik neem dan wel niks letterlijk over, maar stuur mijn vraag erin zodat ik mooi bij elkaar gebundelde informatie krijg en niet alles los hoef te googelen. Ideaal.
En hoe weet je dat deze informatie klopt? En is het niet juist het doel van schoolopdrachten dat je zelf leert om informatie op te zoeken en te beoordelen op bruikbaarheid/juistheid?
Ik lees ook mee, ik schrik er echt van hoeveel mensen weglopen met ChatGPT
Shadow0 schreef:IMANDRA schreef:Ik denk dat je wel moet leren om het te gebruiken. In bedrijven komt het meer en meer voor, dus skills rondom AI is belangrijk om te verkrijgen.
Wat voor 'skills' heb je uberhaupt nodig voor het 'omgaan' met AI?