Onze keuken is wat lastig vwb raambekleding. De achterdeur zit er. Daarin zit een raam.de deurklink zit voor het deurraam.
Er zit ook een draaikiepraam naast,met daarin een ventilatierooster. Het raam heeft een 8cm uitstekende hendel. Raambekleding moet worden bevestigd op de houten koof boven het raam,omdat anders het raam niet meer open kan of de raambekleding niet dicht kan door de hendel. Hierdoor komt de raambekleding 10cm naar voren te hangen.
We willen eigenlijk geen duur maatwerk in de keuken qua raambekleding,maar wat is dan een nette optie?
Heb gedacht aan plisse, maar is door het ventilatierooster in het raam en de deurklink van de achterdeur die voor het raam in de deur zit, ook geen optie.
een rolgordijn met zuignap, zodat je er tussen blijft?
Heb ik ook gezien idd,maar dan kan je m niet ff makkelijk verstellen, zit je steeds met die zuignappen te klungelen.
Gewoon gordijn zou bij de deur kunnen, maar heb het liefst 1 geheel. Het raam naast de deur kan geen gewoon gordijn voor, ivm uitstekende vensterbank en verwarming onder het raam. Dan zou het geheel als je dat op dezelfde plek wil hangen, 20cm naar voren gehangen worden, en dan komt het voor het keukenblok.
ja dat is mijn idee ook. Plakfolie. Heb ik ook in de keuken. Alle raambekleding in de keuken wordt vies/vet. Je hebt tegenwoordig verschillende soorten leuke folies. Ik ben toevallig ook aan het kijken voor mijn slaapkamer. Ik wil daar nog wel gordijnen maar geen vitrage meer. Dan wil ik de onderste helft vh raam met een leuke folie beplakken. https://www.raamfolieonline.nl/Raamfoli ... s-(ca-50cm)