Iemand die dit beroep uitoefent en even wil sparren. Ik loop met mijn partner tegen bepaalde situaties aan. Ik wil er niet te veel zo over kwijt dus graag een pb voor verdere info.
Roosch
Geplaatst: 11-10-24 13:50
Ehhh, ik begrijp dat je graag hulp wil, maar ik gok niet iemand met dit beroep in haar vrije tijd gratis en voor niks mee wil denken met een wildvreemde via een forum.
Is een afspraak maken bij de huisarts geen goed idee?
Als je hulp/advies wilt op mentaal vlak kan je ook altijd bij je huisarts terecht om even te sparren wat wijsheid is en welke weg je het beste kunt volgen.
JoannevZ
Geplaatst: 11-10-24 13:58
Je kunt ook eerst alleen voor jezelf een afspraak maken bij de huisarts. Hij/zij weet dan wel adressen waar jullie naartoe kunnen gaan.
Het is niet erg om te erkennen dat je hulp nodig hebt, maar je kan het beste hulp vragen via de daarvoor ingerichte manier. De luisterlijn is denk ik fijn voor snel een luisterend oor, maar m'n onderbuikgevoel zegt dat je misschien wel baat hebt bij passende hulp via je huisarts of relatietherapie.
Wellicht kan een praktijkondersteuner iets betekenen, veel huisartsenpraktijken hebben zo iemand. Mogelijk kan die verder helpen of weet die persoon waar je terechtkan.
Ik denk met in mijn achterhoofd jouw andere topics waar jij het ook had over drugs gebruik dat je beter professionele hulp kan gaan zoeken. Beste kan je naar de huisarts gaan of de praktijkondersteuner. Deze kan jou door sturen naar de juiste begeleiding.
Beetje sparren op bokt zal waarschijnlijk niet genoeg zijn.