Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sodera schreef:Niet met de handschoen maar een grote kabuki kwast gebruiken en eventueel een beetje mengen met bodylotion om het uit te “dunnen”
Mijn voeten doe ik vaak nog wel met de handschoen maar dan met het laatste beetje wat er nog op de handschoen zit, voor ik nieuwe erop doe.
Succes, vooral je handen zijn het lastigste om goed te doen met zelfbruiner…
Snippergroen schreef:Ter voorbereiding scrub ik mijn handen en enkels altijd. Daarna smeer ik een klein laagje van een dunne body lotion. Die even laten intrekken. Dan smeer ik me in met de zelfbruiner waarbij ik ook mijn voeten al meeneem. Mijn zelfbruiner laat ik een uur zitten. Pas in de laatste 15 minuten smeer ik mijn handen in met een Kabuki brush. En dan pakt het bij mij goed uit
Dus voor mijn voeten/enkels helpt het scrubben en hydrateren en mijn handen moeten daarnaast ook gewoon maar kort.
SassyMoon schreef:Snippergroen schreef:Ter voorbereiding scrub ik mijn handen en enkels altijd. Daarna smeer ik een klein laagje van een dunne body lotion. Die even laten intrekken. Dan smeer ik me in met de zelfbruiner waarbij ik ook mijn voeten al meeneem. Mijn zelfbruiner laat ik een uur zitten. Pas in de laatste 15 minuten smeer ik mijn handen in met een Kabuki brush. En dan pakt het bij mij goed uit
Dus voor mijn voeten/enkels helpt het scrubben en hydrateren en mijn handen moeten daarnaast ook gewoon maar kort.
Vraagje, hoe bedoel je een uur laten zitten. Douche je daarna?
SassyMoon schreef:Snippergroen schreef:
Vraagje, hoe bedoel je een uur laten zitten. Douche je daarna?
Die ik gebruik ( de St Tropez fast tan) moet je inderdaad afspoelen en die ontwikkelt zich dan over 8 uur tijddus ik doe dat dan 's avonds, spoel het af, ga slapen en sta bruin op haha.
Vanillia schreef:Als ik mijn benen doe smeer ik van tevoren de plekken waar het extra pakt (knieën, hielen) in met bodylotion, dat zorgt ervoor dat het wat minder donker wordt. Het lijkt erop dat het bij jou ook harder pakt op de delen met een drogere huid, dus ik zou dat eens proberen.