Marc Inbane zelfbruiner: handen en voeten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Emita

Marc Inbane zelfbruiner: handen en voeten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-24 08:42

Ik moet echt een cursus zelfbruiner volgen... Dat spul van Marc Inbane, waarbij je een handschoen gebruikt om het gelijkmatig over je lichaam te verdelen, is echt fantastisch! Je krijgt een mooie egale bruine huid. Alleen mijn handen en voeten... Het pakt zo goed dat die donkerder bruin worden dan de rest van mijn lichaam, en helaas vlekt het op deze delen van mijn lichaam dus wel, zo erg dat het net lijkt alsof ik een zwerver ben :') Heeft iemand tips hoe je dit goed moet doen? :+

Sodera

Re: Marc Inbane zelfbruiner: handen en voeten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 11:07

Niet met de handschoen maar een grote kabuki kwast gebruiken en eventueel een beetje mengen met bodylotion om het uit te “dunnen”
Mijn voeten doe ik vaak nog wel met de handschoen maar dan met het laatste beetje wat er nog op de handschoen zit, voor ik nieuwe erop doe.

Succes, vooral je handen zijn het lastigste om goed te doen met zelfbruiner…

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 13:12

Handen en voeten zijn ook het moeilijkst. Die doe ik ook eigenlijk nooit. Maar echt hele lichaam doe ik sowieso niet. Ik doe ‘s zomers eigenlijk alleen mijn benen en dan smeer ik gewoon wat uit over de bovenkant van mijn voet.

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-24 13:47

Sodera schreef:
Niet met de handschoen maar een grote kabuki kwast gebruiken en eventueel een beetje mengen met bodylotion om het uit te “dunnen”
Mijn voeten doe ik vaak nog wel met de handschoen maar dan met het laatste beetje wat er nog op de handschoen zit, voor ik nieuwe erop doe.

Succes, vooral je handen zijn het lastigste om goed te doen met zelfbruiner…

Spuit je dan op die kabuki kwast? wel een goed idee!

Voor nu heb ik het al verpest. Ik ga morgen naar Albanië en wilde mooi egaal bruin zijn, maar nu zijn mijn handen en voeten dus echt zwaar overdreven :+ :+ :+ :+

@Suzanne als ik dat doe is het contrast te groot, want ik ben van mijzelf echt mega wit :Y)

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 23:25

Ja direct op de kabuki kwast of (het liefst maar is lastig) wat op een papiertje oid doen en dan deppen met de kwast; vooral als je t mixt met body lotion.

Voor nu zou je nog even kunnen proberen alleen je handen en voeten goed te scrubben om er wat vanaf te halen?

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-24 23:28

Foto? :D

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 07:10

Ter voorbereiding scrub ik mijn handen en enkels altijd. Daarna smeer ik een klein laagje van een dunne body lotion. Die even laten intrekken. Dan smeer ik me in met de zelfbruiner waarbij ik ook mijn voeten al meeneem. Mijn zelfbruiner laat ik een uur zitten. Pas in de laatste 15 minuten smeer ik mijn handen in met een Kabuki brush. En dan pakt het bij mij goed uit :j

Dus voor mijn voeten/enkels helpt het scrubben en hydrateren en mijn handen moeten daarnaast ook gewoon maar kort.

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-24 07:53

Hannanas schreef:
Foto? :D

:’)
Ik weet niet hoe goed het zichtbaar is, maar vooruit:

Afbeelding

Afbeelding

Bedankt voor de tips! Helaas is het nu al te laat dus ik ga als een zwerver op vakantie }:0
Maar voor de volgende keer ga ik het zo proberen hahaha

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-24 07:55

Ik heb gisteren trouwens geprobeerd zo veel mogelijk eraf te schubben maar het werkte niet, dat spul zit echt muurvast

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 09:10

Als je gaat zwemmen op vakantie komt het vanzelf makkelijk los. Als je dan scrubt is het zo weg :)

Wat ik zo zie valt het inderdaad goed op te lossen met scrubben en hydrateren van te voren en relatief kort laten zitten.

SassyMoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 10:20

Snippergroen schreef:
Ter voorbereiding scrub ik mijn handen en enkels altijd. Daarna smeer ik een klein laagje van een dunne body lotion. Die even laten intrekken. Dan smeer ik me in met de zelfbruiner waarbij ik ook mijn voeten al meeneem. Mijn zelfbruiner laat ik een uur zitten. Pas in de laatste 15 minuten smeer ik mijn handen in met een Kabuki brush. En dan pakt het bij mij goed uit :j

Dus voor mijn voeten/enkels helpt het scrubben en hydrateren en mijn handen moeten daarnaast ook gewoon maar kort.

Vraagje, hoe bedoel je een uur laten zitten. Douche je daarna?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 10:41

Sommige zelfbruiners moet je afspoelen. Niet alle.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 11:40

Als ik mijn benen doe smeer ik van tevoren de plekken waar het extra pakt (knieën, hielen) in met bodylotion, dat zorgt ervoor dat het wat minder donker wordt. Het lijkt erop dat het bij jou ook harder pakt op de delen met een drogere huid, dus ik zou dat eens proberen.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 12:20

SassyMoon schreef:
Snippergroen schreef:

Die ik gebruik ( de St Tropez fast tan) moet je inderdaad afspoelen en die ontwikkelt zich dan over 8 uur tijd :j dus ik doe dat dan 's avonds, spoel het af, ga slapen en sta bruin op haha.

SassyMoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-24 12:32

SassyMoon schreef:
Snippergroen schreef:

Die ik gebruik ( de St Tropez fast tan) moet je inderdaad afspoelen en die ontwikkelt zich dan over 8 uur tijd :j dus ik doe dat dan 's avonds, spoel het af, ga slapen en sta bruin op haha.

Dankjewel, duidelijk  :)

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-24 21:17

Vanillia schreef:
Als ik mijn benen doe smeer ik van tevoren de plekken waar het extra pakt (knieën, hielen) in met bodylotion, dat zorgt ervoor dat het wat minder donker wordt. Het lijkt erop dat het bij jou ook harder pakt op de delen met een drogere huid, dus ik zou dat eens proberen.

Dit ga ik inderdaad de volgende keer proberen! Dankjewel.

Marc Inbane hoef je niet af te wassen, maar ontwikkelt zich ook met de uren

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-24 01:39

Valt gelukkig mee! Lijkt zo althans. Je ziet het wel maar het lijkt op mijn telefoon niet worteltjes oranje of poepbruin. _O-
Ik heb het ook eens gehad, daarna nooit meer een zelfbruiner durven gebruiken.

Fijne vakantie!

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-24 01:58

Haha nee klopt! Maar van dit merk word je gelukkig nooit oranje. Alleen mijn handen waren gewoon extreem donker geworden vergeleken met de rest van mn lichaam :’)