Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:daantjuhhh
Je merkt meestal ook niks aan je dieren zo direct, maar ze ademen wel gewoon die toxische deeltjes in wat op lange termijn invloed kan hebben op hun gezondheid. Maar sommige dingen slaan bij jezelf idd ook wel echt op de longen ja. Sinds ik met longcovid rondloop, merk ik dat ook sneller helaas.
daantjuhhh schreef:cursebreaker schreef:daantjuhhh
Je merkt meestal ook niks aan je dieren zo direct, maar ze ademen wel gewoon die toxische deeltjes in wat op lange termijn invloed kan hebben op hun gezondheid. Maar sommige dingen slaan bij jezelf idd ook wel echt op de longen ja. Sinds ik met longcovid rondloop, merk ik dat ook sneller helaas.
Nou ja dat is ook wat ik ermee zeggen wil.
Ik merkte niks aan mijn katten, maar het was wel degelijk slecht voor de luchtwegen.
En ik ben eigenlijk normaal nooit gevoelig op mijn luchtwegen.
Dus die katten zullen er ongetwijfeld last van hebben gehad zonder dat ik dat merkte.
daantjuhhh schreef:Ja nou inderdaad.
Ik heb ook een diffuser gehad.
Aan mijn dieren merkte ik niet al te veel maar aan mijn eigen luchtwegen wel.
Wat een ellende.
Colinda20 schreef:Als je kiest voor een olie waar geen chemische stoffen inzitten kun je dit zeker gebruiken in huis met huisdieren. Je moet je er even goed in verdiepen welke olieen niet slim zijn en het dier moet weg kunnen als hij/zij dat wil. Katten zijn gevoeliger dan honden.
Hier gebruik ik dagelijks goede olieen en mijn honden kiezen zelfs zelf uit wat ze erin willen hebben