Verliefd op een bank geworden maar hij blijkt veel te groot. Heeft iemand nog een idee. Misschien andere salontafel en plantenzuilen naast de bank?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Je foto's zijn niet best inderdaad.
De bank tegen de wand waar nu de tv staat?
Celiien schreef:Tv boven openhaard hangen bank tegen de andere muur er tegenover?
aansluitingen kan je via de plinten laten lopen naar de tv met wat andere kabels.
pien_2010 schreef:Dat hadden wij ook in onze woonkamer dat we de aansluitingen voor de TV aan de andere kant hadden daar wij de hele opstelling grondig veranderd hebben. Dat hoeft niet het probleem te zijn want je kunt van alles doortrekken of doorlaten trekken daar waar jij het hebben wil. De kabel zie je niets van want is mooi weggewekt. Heb je daar al aan gedacht?
En de grote bank voor het raam en het kleintje er tegen aan?
Ik neem aan dat die leren bankjes de oude opstelling is? Anders of het een of het ander maar die twee tegen over elkaar vind ik ook waardeloos eerlijk gezegd. Dat maakt je kamer heel erg klein.
simongek schreef:pien_2010 schreef:Dat hadden wij ook in onze woonkamer dat we de aansluitingen voor de TV aan de andere kant hadden daar wij de hele opstelling grondig veranderd hebben. Dat hoeft niet het probleem te zijn want je kunt van alles doortrekken of doorlaten trekken daar waar jij het hebben wil. De kabel zie je niets van want is mooi weggewekt. Heb je daar al aan gedacht?
En de grote bank voor het raam en het kleintje er tegen aan?
Ik neem aan dat die leren bankjes de oude opstelling is? Anders of het een of het ander maar die twee tegen over elkaar vind ik ook waardeloos eerlijk gezegd. Dat maakt je kamer heel erg klein.
Die leren banken gaan weg.
Of juist niet en de nieuwe dan maar weg
simongek schreef:friezenfan2 schreef:Past hij inderdaad niet tegen de muur met het gordijn? Uit de foto's kan ook ik echt weinig halen.
Als we hem daarzetten kan je er niet meer op gaan zitten.
Dan is de hoek afgesloten en moet je over leuning klimmen
simongek schreef:friezenfan2 schreef:Past hij inderdaad niet tegen de muur met het gordijn? Uit de foto's kan ook ik echt weinig halen.
Als we hem daarzetten kan je er niet meer op gaan zitten.
Dan is de hoek afgesloten en moet je over leuning klimmen