Na aanleiding van een ander topic die gelukkig haar vraag beantwoord heeft gekregen open ik mijn eigen, in de hoop om eindelijk een antwoord te krijgen na jarenlang tevergeefs gezocht te hebben.
Als kind keek ik vaak films tijdens de kindertijd van ik geloof AVRO, dit zal rond het jaar 2000 zijn geweest. Het was zwart/wit, getekend (volgens mij met Aziatische invloeden). Het waren twee kinderen (jongen en meisje) die op avontuur waren of iets moesten doen, maar ze werden gevolgd door een oog op een toren wat hen altijd in de gaten hield. Ik herinner me nog dat zij ook door een ondergrondse tunnel kropen. Verder weet ik het niet meer. Ik weet alleen nog dat ik het super eng vond, maar die film elke keer weer keek.
Hopelijk kan iemand me helpen, want ik begin op het moment echt te denken dat ik de film gewoon aan het verzinnen ben.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 06-10-24 06:44
Een soort Aziatische versie van The Lord of the Rings?
Rocamor, ik heb de hele site al afgezocht voordat ik hier kwam vragen Telpeva, helaas staat hij hier niet tussen. Jolliegirl, ik ben blij dat ik niet helemaal gek ben geworden. Of we zijn beiden gek, dan kan natuurlijk ook.