Dames met een G-Shock horloge

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gekkie10

Dames met een G-Shock horloge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-24 19:53

Hallo bokkers,

Ik ben toe aan een nieuw horloge, die van mij is al een poos kapot helaas.

Nu is mijn oog gevallen op de Casio G Shock modellen. Maar ik zie hier eigenlijk alleen mannen mee lopen.

Nu gaat er bij mij toch wel een komen (nog geen idee welk model) maar zijn hier meer dames met een G Shock horloge??

Zoja, welk model hebben jullie en vanwaar de keuze voor dat model?

*\o/* *\o/*

Wispeltuur

Re: Dames met een G-Shock horloge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 20:35

Horloges lijken in het algemeen meer een mannen ding maar er zijn ook vrouwen horloges!

Ik vind de GMA-S-serie erg leuk, leuke kleurtjes en leuk geprijsd. Je hebt ook de babyg lijn maar die spreekt mij persoonlijk niet heel erg aan.. Als je op de officiële Casio website gaat kijken kun je alle dames horloges bekijken en dat zijn er een hoop. :D

Verder zijn de casio's heerlijke horloges aangezien ze ontzettend hufter proof zijn. Let alleen even op dat je wel een digitaal schermpje pakt want analoog is echt heel muf imo.

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 20:51

Ik heb een turquoise uit de gma serie. Ben er heel blij mee, ik vind tijd aanpassen wel een ding. Daar heb je de handleiding bij nodig :D

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 21:13

Vroeger hadden wij de baby g van g-shock, geen idee of die nog bestaan, vond ik altijd leuke horloges

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 21:22

Wispeltuur schreef:
Horloges lijken in het algemeen meer een mannen ding maar er zijn ook vrouwen horloges!

Ik vind de GMA-S-serie erg leuk, leuke kleurtjes en leuk geprijsd. Je hebt ook de babyg lijn maar die spreekt mij persoonlijk niet heel erg aan.. Als je op de officiële Casio website gaat kijken kun je alle dames horloges bekijken en dat zijn er een hoop. :D

Verder zijn de casio's heerlijke horloges aangezien ze ontzettend hufter proof zijn. Let alleen even op dat je wel een digitaal schermpje pakt want analoog is echt heel muf imo.

Dat is persoonlijk. Sommige mensen willen juist graag wijzers.

TS: koop eerst en vooral een horloge dat JIJ leuk vindt :j wat iemand anders als doelgroep bedacht heeft is zijn (haar?) probleem, niet het jouwe }>

Persoonlijk stel ik ook de eis dat ze 10bar (100m) waterdicht zijn zodat ze niet overlijden wanneer je je paard wast of afspuit of je vuile handen wast onder de kraan.
Hier een simpele analoge chronograaf van Casio en die lijkt behoorlijk hufterproof. Heeft al aardig wat water te verduren gehad maar geeft geen krimp :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 21:26

Waarom lees ik hier steeds G-spot horloge in de titel?

Sorry, totaal nutteloze reactie. :')

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 21:30

marleen_88 schreef:
Waarom lees ik hier steeds G-spot horloge in de titel?

Sorry, totaal nutteloze reactie. :')

A dirty mind is a joy forever? }:)

Die inkopper kun je terug verwachten

Dit is mijn simpele chronograafje: https://www.horloge.nl/casio-edifice-co ... 3avuef.htm

Die is dus best wel hufterproof want heeft het bij mij best wel te verduren.
Casio kennende zal een G-Shock met vergelijkbare specs dus wel zo hufterproof zijn als ze eruit zien :D

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 10:19

Wispeltuur schreef:

Wat zeg jij nou :')

Gekkie10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-24 11:53

Ja, ik zie er dus mannen mee maar in mijn omgeving geen vrouwen haha.

Ik twijfel nog tussen de kleur maar er komt er toch een mer een gewone analoge klok, digitaal vind ik de modellen niet zo mooi van haha

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 16:17

Ik heb er idd ook een. Niks mis mee voor dames, ik vind ze gewoon echt stoer en daar hou ik wel van.

Ik heb de GMA S140M, ben er onwijs blij mee

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 16:21

Geen kennis van de Casio horloges, heb zelf al jaren een Garmin horloge en ben daar erg blij mee.

En kennelijk ben ik duf, want ik heb dus wel een analoge wijzerplaat, ik vind klokken met wijzers nu eenmaal heel veel fijner.

En verder aan TS: als jij dat horloge mooi vindt, is dat toch het enige wat telt?
Wat een ander er van vindt, is totaal irrelevant als jij er zelf blij van wordt.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 16:42

Een topic naar mijn hart :D
Ik werk als huishoudhulp en versleet horloges in een rap tempo. Ik knots en bots overal tegenaan, water, producten, ... Ik had altijd goedkope horloges, omdat ze zo lijden onder mijn bruutheid, maar wilde nu eindelijk wel eens een leuk horloge voor langere tijd.

Toen stelde mijn vriend een G-Shock voor. Ik dacht "ew", ik zat echt met die lelijke modellen van vroeger in mijn hoofd haha. Mijn stiefpapa heeft er ook eentje, en ik dacht "nee, daar loop ik niet mee rond!"
Toch maar eens gekeken, want het zijn natuurlijk stevige horloges.

En ziehier, mijn prachtige G-Shock, ik loop er sinds februari onafgebroken mee rond, hij heeft al heel wat meegemaakt en er staat nog geen enkel krasje op:
Afbeelding
't Is de GMA-S2100MD-1AER :) Dus ook een Casio. Ik vond deze heel mooi door de rosé gouden wijzerplaat, toch een beetje vrouwelijk imo :)

Het is en blijft een G-Shock, en die zijn nu eenmaal tamelijk robuust, maar ik ben er echt mega blij mee. Ik heb nogal kleine handen en smalle polsen, maar ik kan er prima mee leven :) Ondertussen ook een ring in hetzelfde kleurtje aan dat hand, dus 't is een mooi setje geworden :)

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 12:22

Ik heb jaren een G shock gedragen, ik heb hem nog steeds, maar draag al een tijdje geen horloge..
Zit nu middenin een verbouwing, dus hij ligt ergens ingepakt, maar na dit topic denk ik dat ik na de verbouwing mijn horloge weer eens ga dragen :D