
Onze eerste begaf het na maar liefst ruim 33.000 koppen koffie. Omdat we daar zo tevreden van waren, kochten we vrolijk gewoon dezelfde. Oké, niet meeeega vrolijk, 't is een duur beestje haha. Dat is nu 2 jaar en anderhalve maand geleden - dus 6 weken geleden verviel onze garantie

En plots krijgt ie kuren. Volgens onze instellingen moet hij nog 2 uur ingeschakeld blijven na een kop koffie. Dat was ook altijd zo - tot een week of 2 geleden.
Sindsdien schakelt hij te pas en te onpas uit. Soms een half uur na een kop koffie, maar soms ook vlak nadat we hem aan zetten en we niet eens de kans krijgen een kop koffie te nemen. Soms na een kwartier. Kortom: niet wat wij ingesteld hebben. We zitten pas 9000 koppen koffie ver, dit is echt te vroeg om hem al te vervangen

Hij wordt op tijd en stond ontkalkt, er zit een filter in, .. We zorgen goed voor ons zwarte goud

Iemand een idee wat we kunnen doen?
We hebben voor de zekerheid vorige week nog maar eens ontkalkt en we hebben het apparaat via de knop achteraan helemaal uitgeschakeld. Ik denk niet dat het aan de stekkerdoos ligt, daar zitten ook de oven en een radio in, en ik zie aan de klokken daarop dat die niet uitgeschakeld zijn geweest. We hebben voor de zekerheid ook de instellingen gecontroleerd, en die staan gewoon op "2 uur".
Gezien we net over de garantie heen zitten, hopen we het uiteraard zelf op te lossen. Opsturen (naar NL, voor ons buitenland) zien we niet echt zitten, wij zijn geen mensen zonder onze lekkere koffie haha. Twee weken overbruggen met een Senseo doen we op reis wel, maar thuis slaan we elkaar misschien de kop wel in

Wat mij verder nog opviel; wat hij al een tijdje deed maar niet zo erg stoorde; normaal zie je het uur als hij uit staat. Dat was niet altijd het geval, soms gaf hij gewoon zwart scherm. Maar met de oven er naast en de radio er boven, en dan ook nog een gewone klok in de keuken, maakte dat nooit uit. Maar dat is dus ook niet 100% zoals het moet zijn.
We hebben de FAQ geraadpleegd, youtube ed, en daar komt dit probleem voor zover wij zien niet aan bod.
Dus mocht iemand de gouden tip hebben, horen we die heel graag!
