Fitbit of andere hartslagmeter voor dunne armen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Waidida

Fitbit of andere hartslagmeter voor dunne armen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-24 21:08

Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een hartslagmeter die ook je slaap monitort, ik dacht hierbij dus aan een fitbit. Dat systeem vind ik prima, alleen iets aan de dure kant. Enige probleem is dus wel dat ik erg dunne armen heb en heel veel van die horloges dus echt gigantisch lijken op mijn arm en ik overal achter blijf hangen.
Weten jullie naar wat ik op zoek ben?

kraakte

Re: Fitbit of andere hartslagmeter voor dunne armen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 21:11

De Garmin Lily 2is wel een wat kleiner klokje. Ben voor mijn moeder nl ook op zoek naar een wat kleiner horloge. Dit is tot nu toe t enige ( van een bekend merk) wat ik heb kunnen vinden wat niet zo groot is.
Ik wacht nog even prime days en black friday af in de hoop dat deze nog wat leuker geprijsd gaat worden.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 21:23

Ik wilde idd ook de lily zeggen. Ben er enorm blij mee en lijkt op gewoon een horloge

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-24 21:30

Kan je daarmee ook je slaapfases zien? Hij lijkt me idd zeer interessant, alleen de prijs is inderdaad niet alles :+

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 23:25

Fitbit 6 is smal en registreert slaap

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 23:48

Ik heb de Fitbit Inspire 2 of 3. Ligt nu ergens in de kast te verstoffen oeps :+ maar ik heb ook kleine polsen, 14-15cm dus al het andere is gewoon te groot. Maar de Fitbit past en kon er ook mijn slaap mee meten. Of dat via de Fitbit app zelf was, of ik dat het gekoppeld had aan een slaap app, weet ik niet meer.

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-24 06:57

Ja fitbit ken ik, ik had een paar jaar geleden een grote geadopteerd maar ja die was echt giga om mijn arm. Die app vind ik wel goed, als hij naar behoren werkt natuurlijk. Maar dat mis ik nu dus een beetje.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 07:01

Als je bij Garmin kijkt heb je ook de kleine varianten. Die eindigen altijd met een S van Small. Dat is vaak tussen de 40 en 43 mm. Ik heb ook smalle polsen en anders heb ik inderdaad zo een unit van een koekoeksklok om mijn arm. :')

Hier vind je mss nog meer tips:
[LZP] Smartwatch

Emj_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 08:19

Ik heb de fitbit inspire 2. Ik heb ook kleine polsen. Ik heb er twee bandjes bij gekregen. Ik draag de kleinste en heb nog 4 kleinere gaatjes over. Op het kleinst is het echt een kinderpolsje. Ik monitor er ook mijn slaap mee in de fitbit premium app. Daar hoort wel een abonnement bij, dus dat is iets om rekening mee te houden bij je keuze.

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-24 09:10

Kan dat zijn dat dat nieuw is? mijn slaap werd namelijk vroeger wel altijd gemonitord en ik had nooit een abonnement.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 09:14

Ik heb ook een Fitbit, maar geen abonnement. En mijn slaap wordt nog steeds gemonitord. Daar is dus geen abonnement voor nodig!

Voor Fitbit kan je vaak wel een aangepast bandje aan het horloge doen. Als je dan een Milanees bandje doet, past het ook om een hele smalle pols. Dan is het enkel de vraag hoe het klokje om je pols zelf staat.

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-24 09:31

linoleum schreef:
Ik heb ook een Fitbit, maar geen abonnement. En mijn slaap wordt nog steeds gemonitord. Daar is dus geen abonnement voor nodig!

Voor Fitbit kan je vaak wel een aangepast bandje aan het horloge doen. Als je dan een Milanees bandje doet, past het ook om een hele smalle pols. Dan is het enkel de vraag hoe het klokje om je pols zelf staat.

Oh dankje, dat leek me idd ook! Ja het is vooral het klokje zelf, de bandjes geraken meestal wel dicht. De klokjes zijn meestal al dik voor de techniek erin te krijgen dus als ze dan ook nog eens groot zijn is dat niet nice :')

WillemijnL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 09:56

Voor hartslag en slaap enzo is een Oura ring ook nog een idee. Veel accurater (bij mij althans) en ringen zijn er in allerlei maten. Wel een abbo (maar ik gebruik ook de meditaties etc die erbij komen dus dan voelt dat het wel waard).

Zebraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 10:30

Hier ook smalle polsjes en de meeste grotere smartwatches zien er inderdaad niet uit.
Ik heb een Fitbit Charge 4, deze trackt ook slaap en ziet er normaal uit om mijn pols.
Als je Fitbit duur vind, is een ouder model misschien een optie?

Love_myhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 10:39

Ik heb ook hele dunne polsen en armen. Huawei watch fit new pink heb ik deze past prima en oogt niet massaal. Ik wilde ook nier een al te dure meer.

Heeft veel functies.