Gehaakte unicorn knuffel

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

996981

Gehaakte unicorn knuffel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-24 22:07

Goed :+

Heerlijk buiten mijn comfortzone dit :o

Vandaag was ik met mijn driejarige dochter bij de action om knutselspullen te kopen. Zij stuitte op een pakketje met een eenhoorn er op. Bleek te gaan om een een eenhoorn die je zelf kan haken. Ik dacht met m’n grote mond deze wel te kunnen maken, maar nu ik zojuist de moed heb verzameld de doos te openen moet ik bekennen dat ik dit nooit ga kunnen -O-

Nu wil ik mijn dochter niet teleurstellen en hoop dat Bokt mij kan helpen := is er iemand waarnaar ik de doos met garen kan opsturen waarna het beestje alsnog het leven gaat zien, of iemand die weet waar ik iets soortgelijks kant en klaar kan kopen?

Gaat om dit ding: https://www.action.com/nl-nl/p/3012135/avec-haakpakket/

Mijn dank is groot… :D

Sonnentanz Z2+7 - San Dominik Z2+2
Nourejev Z1+2 - King Tasso Z1+ 8

Lughnassadh

Re: Gehaakte unicorn knuffel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 22:14

Ik wil hem wel voor je haken. Ik haak dit zo

First you go with your horse.
Than the horse goes with you.
Than you go together.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 22:18

Ik kan je niet helpen, dus blij dat je al een lief aanbod hebt. Ik moet alleen lachen om de herkenbaarheid :') dit zou mij ook zo kunnen overkomen .

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 22:21

Ik weet niet waar je woont, maar anders wil ik hem ook wel met liefde voor je maken ;)

996981

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-24 22:24

Lughnassadh schreef:
Ik wil hem wel voor je haken. Ik haak dit zo

Oh echt?! Wat knap! Ik woon in Twente maar ben bereid er voor te rijden of het pakket op te sturen :')

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 22:24

Oh gelukkig, nog iemand met onmogelijke spontaan aangeschafte projecten :D. Mooi dat er hulp komt, want leuk is hij wel :))

Extremely rare and Beyond Compare

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 22:26

Ik heb ook 2 van die pakketjes staan met het idee, dat doe ik wel even. _O-
Die staan al bijna een jaar in de kast. _O-

Olivia van 't Vöske, Matcho van de bosrand × Windspiel
On top fan it Resihof, Amazing star van Beauvoorde × Matcho van de Bosrand

996981

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-24 22:26

Wendy_Komen schreef:
Ik weet niet waar je woont, maar anders wil ik hem ook wel met liefde voor je maken ;)

Wat lief! Twente dus :D mocht de eerste reageerder geen tijd/zin hebben zou het ontzettend lief zijn mocht je het willen proberen!

rocky_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 22:26

Toen ik je topic titel zag dacht ik hé top eindelijk tips hoe ik die van mij ook gehaakt krijg. Ik vond hem ook heel leuk, maar inderdaad dat doe je niet zomaar. Ik moet nog steeds iemand lief aankijken in mijn omgeving om het mij te leren. :+

996981

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-24 22:32

rocky_1995 schreef:
Toen ik je topic titel zag dacht ik hé top eindelijk tips hoe ik die van mij ook gehaakt krijg. Ik vond hem ook heel leuk, maar inderdaad dat doe je niet zomaar. Ik moet nog steeds iemand lief aankijken in mijn omgeving om het mij te leren. :+

:') Heerlijk dit

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 22:33

Ach ts, het is vooral dezelfde handeling opnieuw en opnieuw, mijn eerste haakwerk was zo'n soort maar dan een konijn. Beetje misvormt maar als je bereid bent een uur of 30 erin te steken(iig zo lang duurde het bij mij) met wat online tips, kom je er wel doorheen, :j Ik bied mijzelf niet aan, je wilt geen schuin konijn, :+ ,

De rijkdom zit hem in de stilte tussen de woorden. De rust tussen de activiteiten.
Mijn paard heeft een snor.

996981

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-24 22:40

Anastasia24 schreef:
Ach ts, het is vooral dezelfde handeling opnieuw en opnieuw, mijn eerste haakwerk was zo'n soort maar dan een konijn. Beetje misvormt maar als je bereid bent een uur of 30 erin te steken(iig zo lang duurde het bij mij) met wat online tips, kom je er wel doorheen, :j Ik bied mijzelf niet aan, je wilt geen schuin konijn, :+ ,

:')

Gezien mijn dochter nu weet van dit project lever ik het liever geslaagd af :+ er is toch niks erger dan een week onbetaalde arbeid steken in iets om uiteindelijk het commentaar van je scherpe, ongenuanceerde driejarige dochter te krijgen dat hij er niet echt op lijkt -O-

Ik oefen de komende 30 jaar wel in stilte in een hoekje om als eindproduct en scheef konijn te leveren :+

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 22:44

Hahahha ik heb zo een schotse hooglander pakketje liggen. Ja ik kan haken maar deze wol is zo onmogelijk!!!! :')

Het leven is beter in de bossen en duinen! *\o/*

996981

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-24 22:48

melanie0906 schreef:
Hahahha ik heb zo een schotse hooglander pakketje liggen. Ja ik kan haken maar deze wol is zo onmogelijk!!!! :')

Dit geeft de burger die werkelijk nog nooit iets heeft gehaakt geen moed :') ;(

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 22:57

_O- Dit is het topic van de maand! :')

Tot zover mijn bijdrage :+ .

Met katten doorgebrachte tijd is nooit verspilde tijd [Sigmund Freud]
Sinds wanneer is onwetendheid een opinie? [Dilbert]
Niet alles wat staat geschreven is waar. [Mijn vader]

Problemen moet je niet kopen, die krijg je vanzelf. [Annekee]
ZOLDEROPRUIMING, ik geef van alles en nog wat weg: *KLIK* en *KLIK*

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 23:47

Grinnik, zo te lezen kan ik er een bedrijfje in beginnen :D . Als het moet haak ik zo’n pakketje in 1 dag…..

Than you go together.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 23:55

Ik zou dit ook zo kunnen haken, ware het niet dat ik al 10 onafgemaakte projecten heb liggen. _O-
Ook wel bereid om Rocky het te leren maar dan moet ze wel hier in de buurt wonen. :P

Alex en Jorie <3

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 23:57

rocky_1995 schreef:

In welke omgeving zit je? Ik leer het je graag. Ik haak zelf heel veel. Van fijne sjaals tot poppetjes en beesten in alle soorten en maten.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 01:04

Nu we hier toch zijn!

De hakende bokkers onder ons. Haken jullie paardjes op verzoek?

Sorry dat ik zo inval, maar ik zoek iemand die 3 paardjes kan haken, 2 kleine waarvan 1 slanke en de andere dikker en dan 1 grotere.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 06:00

Action pakketten zijn de hel om te haken. Als je het wilt leren, investeer dan in goed katoen. Dat maakt het leren zoveel makkelijker.

Ik heb voorheen wel eens iemand via bokt geholpen, maar ga dat nu helaas niet redden.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 06:38

GabberGill schreef:
Nu we hier toch zijn!

Sorry dat ik zo inval, maar ik zoek iemand die 3 paardjes kan haken, 2 kleine waarvan 1 slanke en de andere dikker en dan 1 grotere.

Misschien kun je contact opnemen met de ts van dit topic:

Pluttersput @ [UK] [ART]Een gehaakt konijn op verzoek

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 07:36

GabberGill schreef:
Nu we hier toch zijn!

Nee eigenlijk nooit. Simpelweg omdat dat heel duur wordt en dat hebben mensen er niet voor over. Want dan betaal je niet alleen het materiaal maar ook de tijd. Want ik doe het niet voor een klein extraatje (het is toch je hobby zeggen ze dan al snel).
Het enige wat ik soms dus wel doe is een keer zoiets als dit. Iemand met iets kleins helpen. Daar kies ik voor. Maar in opdracht haken dus nooit.

Than you go together.

Lughnassadh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 07:37

Blue_flower schreef:
Action pakketten zijn de hel om te haken. Als je het wilt leren, investeer dan in goed katoen. Dat maakt het leren zoveel makkelijker.

Ik heb voorheen wel eens iemand via bokt geholpen, maar ga dat nu helaas niet redden.

Dit. En in goede haaknaalden.

Than you go together.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 07:42

Blue_flower schreef:

Eens _O- Ik heb zo mijn zusje wel eens geholpen met een walvis sleutelhanger van de Xenos. Ze had heel lief de haaknaald er ook bij gegeven, maar die kon je zowat dubbelvouwen. Met mijn Clovers ging het toch een stuk beter :+

TS, ik ben zelf niet (meer) van de knuffels haken omdat ik een hekel heb aan het vastnaaien van de onderdelen. Dat gaat bij mij ook altijd scheef, gelukkig heb je al iemand gevonden die het voor je wil doen :D

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 08:01

Dus hoe hebben jullie leren haken? :D