Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
rocky_1995 schreef:Toen ik je topic titel zag dacht ik hé top eindelijk tips hoe ik die van mij ook gehaakt krijg. Ik vond hem ook heel leuk, maar inderdaad dat doe je niet zomaar. Ik moet nog steeds iemand lief aankijken in mijn omgeving om het mij te leren.
Anastasia24 schreef:Ach ts, het is vooral dezelfde handeling opnieuw en opnieuw, mijn eerste haakwerk was zo'n soort maar dan een konijn. Beetje misvormt maar als je bereid bent een uur of 30 erin te steken(iig zo lang duurde het bij mij) met wat online tips, kom je er wel doorheen, Ik bied mijzelf niet aan, je wilt geen schuin konijn, ,
rocky_1995 schreef:Toen ik je topic titel zag dacht ik hé top eindelijk tips hoe ik die van mij ook gehaakt krijg. Ik vond hem ook heel leuk, maar inderdaad dat doe je niet zomaar. Ik moet nog steeds iemand lief aankijken in mijn omgeving om het mij te leren.
GabberGill schreef:Nu we hier toch zijn!
De hakende bokkers onder ons. Haken jullie paardjes op verzoek?
Sorry dat ik zo inval, maar ik zoek iemand die 3 paardjes kan haken, 2 kleine waarvan 1 slanke en de andere dikker en dan 1 grotere.
GabberGill schreef:Nu we hier toch zijn!
De hakende bokkers onder ons. Haken jullie paardjes op verzoek?
Sorry dat ik zo inval, maar ik zoek iemand die 3 paardjes kan haken, 2 kleine waarvan 1 slanke en de andere dikker en dan 1 grotere.
Blue_flower schreef:Action pakketten zijn de hel om te haken. Als je het wilt leren, investeer dan in goed katoen. Dat maakt het leren zoveel makkelijker.
Ik heb voorheen wel eens iemand via bokt geholpen, maar ga dat nu helaas niet redden.
Blue_flower schreef:Action pakketten zijn de hel om te haken. Als je het wilt leren, investeer dan in goed katoen. Dat maakt het leren zoveel makkelijker.
Ik heb voorheen wel eens iemand via bokt geholpen, maar ga dat nu helaas niet redden.
Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, _KimmeL, Anna79, chinnie, Dammie, Druif_01, fotolijstje, goldith, Jessica_1998, Jinthe2, Lagonda, Lithya, Merileth, MoSt81, Rose94, Sterrendief, vikawiek en 56 bezoekers