Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dees schreef:Kwestie van de verbruiksgegevens opvragen bij je provider.
Bij Lebara kun je toch ook inloggen en dit inzien?
MarlindeRooz schreef:Is dat wel een echte mail van de provider? Staat het op je account ook dat je zoveel gebruikt hebt?
DuoPenotti schreef:Das raar, hier geeft hij precies aan welke app mijn date heeft gebruikt.
Hier kreeg ik van de zomer ineens een melding van mijn telefoon, dat ik in een korte tijd veel data had gebruikt...vreemd want heb wifi.
Nou die lag er mooi ff uit en ik keek net wat filmpjes
__Leonie schreef:Providers kunnen alleen zien wanneer en hoeveel er qua data is gebruikt. Niet waaraan het op is gegaan. Heeft te maken met privacy.
Wat voor merk telefoon heb je? Afhankelijk daarvan kan je mogelijk inzien waaraan het verbruik is opgegaan. Kan inderdaad dat de WiFi is uitgevallen en je hierdoor veel verbruikt hebt. Je kan dit soms ook niet eens merken als je aan hebt staan dat je een slechte WiFi verbinding met je mobiele data automatisch opvangt.
Bowo schreef:Facebook zuigt wel veel data, zeker als je door de reels en andere filmpjes gaat scrollen.
Maar je kunt als het goed is ook wel dingen vinden in je instellingen.
https://id.nl/huis-en-entertainment/mob ... ontroleren
Als je dit volgt, kan je dan de periode aanpassen?
Natasja22 schreef:__Leonie schreef:Providers kunnen alleen zien wanneer en hoeveel er qua data is gebruikt. Niet waaraan het op is gegaan. Heeft te maken met privacy.
Wat voor merk telefoon heb je? Afhankelijk daarvan kan je mogelijk inzien waaraan het verbruik is opgegaan. Kan inderdaad dat de WiFi is uitgevallen en je hierdoor veel verbruikt hebt. Je kan dit soms ook niet eens merken als je aan hebt staan dat je een slechte WiFi verbinding met je mobiele data automatisch opvangt.
Ik heb een IPhone.
Zou het dan echt zo snel gaan met een beetje appen en Facebook kijken?
Natasja22 schreef:__Leonie schreef:Providers kunnen alleen zien wanneer en hoeveel er qua data is gebruikt. Niet waaraan het op is gegaan. Heeft te maken met privacy.
Ik heb een IPhone.
Zou het dan echt zo snel gaan met een beetje appen en Facebook kijken?