Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Na vier maanden was mijn verbinding ineens weg. Odido zei 'ligt niet aan ons' KPN zei 'ligt nie aan ons'. Uh. Uiteindelijk na heel veel heen en weer bellen kreeg ik de optie om een klacht in te dienen bij kpn, toen werd het eindelijk opgepakt. Ik had volgens hun uberhaupt geen glasvezel. :
Ik zat erbij toen ze het hebben aangelegd. Nadat ik foto's had opgestuurd geloofden ze me gelukkig wel en bleek er aan hun kant iets niet goed te zijn. Je verwacht het niet.
Na vier weken had ik dus gelukkig weer werkend internet.
Citaat:En via de woningbouw zou iedereen een aansluiting krijgen natuurlijk is dit niet gebeurd… ik zie overal de draadjes nog uit de grond steken.
Roodvos schreef:Citaat:En via de woningbouw zou iedereen een aansluiting krijgen natuurlijk is dit niet gebeurd… ik zie overal de draadjes nog uit de grond steken.
Bij de woningbouw beginnen denk ik? Er is niet voldaan aan wat werd beloofd.
En anders kan je het proberen via deze website:
https://www.mijnaansluiting.nl/home
En daar je glasvezelaansluiting bij KPN aanvragen.
Hou dan wel even goed in de gaten of er kosten in rekening worden gebracht, aangezien er niet voldaan is aan de eerdere afspraak, aanleg tot in huis/de meterkast.
Morganlefay schreef:Probeer het eens bij Volker Wessels. Die leggen de kabels.
En wat ligt er? geel,groen,oranje of blauw.
Roosje01 schreef:Via odido kost het mij niks enige probleem is kpn die onbereikbaar is. En niet hun werk doen in opdracht van odido.
Zij konden daar niets in versnellen. Bij KPN was de afspraak niet bekend. Ik raad echt aan om het via KPN te proberen.
maar hier doet alles het. Duurt even maar komt vast goed. 