Soundbox plaatjesactie AH

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amado7

Soundbox plaatjesactie AH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-24 09:57

Goedemorgen, wellicht kan een bokker mij helpen.

Gisteren kwam ik achter de spaaractie van de AH. Superleuk, die soundbox met dierenplaatjes. Mijn neefje is verzot op dieren en is morgen jarig, dus ik heb inmiddels van iemand best wat dierenplaatjes gekregen die ze dubbel had. Nu wilde ik vanmorgen de soundbox halen, overal al uit het assortiment. En ze worden niet meer aangevuld. 3AH afgeweest, maar helaas. Vanmiddag nog even in Amersfoort koekeloeren want dan heb ik daar een afspraak.

Is er iemand in omgeving Barneveld oid die toevallig nog naar de AH moet? En er evt eentje wil meenemen?
Mag evt ook in andere plaats; alleen hij kost 3,99 en dan verzenden 5 euro. Dus wanneer hij niet in Barneveld of Amersfoort te krijgen is, is dat een optie. Maar ik wil het liefst eerst proberen in de omgeving zodat ik hem zo kan oppikken :D Ik heb hem geprobeerd via de site te bestellen, maar dan moet je minimaal 50 euro in je mandje hebben. En laat dat nou net behoorlijk veel zijn voor iemand alleen die net boodschappen heeft gedaan :+

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 10:52

Hij past door de brievenbus, dus verzenden hoeft geen 5 euro te kosten. En er zijn hamsterweken, dus misschien kun je aan 50 euro komen door in de 1+1 gratis dingen te kopen die toch wel opgaan. Pasta en saus, conserven, brood (in de vriezer gooien), soep in zak, kruiden, koffiecups, thee, tandpasta etc....

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 11:39

Ik ga morgen bestellen bij AH en online zijn ze nog beschikbaar. Ik kan hem bij mijn bestelling doen en dan op de post naar jou toe sturen. Welke wil je? Er zijn drie varianten, papagaai, jaguar of krokodil.

Edit, de papagaai is online net uitverkocht. Ik heb de jaguar en krokodil in mijn bestelling gedaan zodat je niet misgrijpt, die andere haal ik dan wel weer weg.

Amado7

Re: Soundbox plaatjesactie AH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-24 11:55

Geweldig als je dat wil doen!! Zou echt super zijn. Red je het om hem voor donderdag op de post te doen zodat ik hem vrijdag binnen heb?

De jaguar dan graag!! Je gaat morgen bestellen he? Ik ga alleen vanmiddag nog even in Amersfoort kijken of hij daar nog is, en mocht dit niet zo zijn zou ik dat super vinden!

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-24 11:56

Tink89 schreef:
Hij past door de brievenbus, dus verzenden hoeft geen 5 euro te kosten. En er zijn hamsterweken, dus misschien kun je aan 50 euro komen door in de 1+1 gratis dingen te kopen die toch wel opgaan. Pasta en saus, conserven, brood (in de vriezer gooien), soep in zak, kruiden, koffiecups, thee, tandpasta etc....

Nou, in mijn eentje en voor meer dan de helft van de week niet thuis eten maar op werk, én een voorraad van hier tot tokio, vond ik het toch een beetje onzin om voor 50 euro te gaan bestellen _O-

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 11:59

Ik heb hem net besteld en betaald bij de AH en ik kan hem woensdag voor je op de bus doen zodat hij netjes op tijd binnen is. Ik heb er twee besteld, de krokodil en de jaguar. De jaguar reserveer ik voor jou waardoor ik dus nog een krokodil overheb voor de liefhebber.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-24 12:27

Geweldig!! Dan hoef ik ook niet meer vanmiddag stad en land af te lopen om een AH op te zoeken. Ik zal je mijn adres even in pb sturen.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 13:12

Worden jullie inmiddels ook lastig gevallen via PB door nieuw geregistreerde bezoekers die bedelen om plaatjes en soundboxen? Buiten dat het stront irritant is dat je niet eens de mogelijkheid om te reageren alvorens ze nieuwe berichten sturen vind ik het ook nogal onbeschoft.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-24 16:18

Nee geen last van! Erg onbeschoft. Allemaal nieuwe gebruikers?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 16:35

Degene die mij de huid vol aan het schelden is wel ja. Vandaag geregistreerd.

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 17:44

Tazzey schreef:
Ik heb hem net besteld en betaald bij de AH en ik kan hem woensdag voor je op de bus doen zodat hij netjes op tijd binnen is. Ik heb er twee besteld, de krokodil en de jaguar. De jaguar reserveer ik voor jou waardoor ik dus nog een krokodil overheb voor de liefhebber.

Mocht je die nog hebben? Dan neem ik hem graag over? Moet dan wel verzonden worden maar die kosten betaal ik uiteraard ook :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 17:46

Ik kreeg uiteindelijk alleen de krokodil geleverd omdat de jaguar al uitverkocht was en de krokodil heeft inmiddels een blij klein baasje gevonden. Sorry...

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 17:48

Geen punt dank voor je snelle reactie :)!

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-24 01:15

Een ontzettend blij klein baasje. Hij was zo blij *\o/*

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 07:26

Ik heb er ook nog 1 voor degene die wil

brudoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 13:40

Magicmist, mocht je er nog een hebben dan zou je mijn jongens daar heel gelukkig mee maken :)

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 13:41

alles is helaas vergeven.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-24 14:09

Iemand die misschien nog een soundboxje over heeft?

Mijn neefje wil er heel graag heen en we vissen steeds achter het net.