Zonaanbidders nog even genieten!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Zonaanbidders nog even genieten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-24 12:23

Ik hou enorm van de zon, de zon en warmte kunnen mij echt gelukkig maken. Mogelijk is dit een van de laatste lekkere buiten zitten dagen met temperaturen van boven de 20 graden :D geniet er van!
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 22-09-24 12:35, in het totaal 1 keer bewerkt

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 12:31

Ik geniet ook dubbelop :D

Ik ga niet zo goed op de winter, dus ik vind dit nog echt een cadeautje <3

Petpa

Re: Zonaanbidders nog even genieten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 12:35

Genieten doe ik vandaag zeker!
En ik hoop dat we nog wat meer zon krijgen voordat de koude periode aanbreekt...

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 12:40

Dat doen we zeker! :D
Afbeelding

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 15:29

Jaaahhhh. Ik geniet er ook enorm van.
Maar ik word ook een beetje verdrietig van het idee dat de zomer voorbij is.

Ik heb het altijd erg moeilijk in de herfst en winter.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 17:49

Oh jazeker. Ik ben nog lekker dik anderhalf uur gesupt en daarna nog anderhalf uur gefietst. Heerlijk.

Afbeelding

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 22:56

Ja ben veel buiten geweest dit weekend. Ben erg verdrietig dat de zomer weer voorbij is. Ik hou gewoon zo enorm van de zon en warmte. De kou en vochtigheid kan mijn lijf niet goed tegen. Heb dan veel pijn en de korte dagen word ik heel depressief van.
Ik snap niet dat er mensen zijn die wel van winter houden :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 23:06

Ja heerlijk genoten van het mooie weer dit weekend.

Gisteren was ik bij mijn schoonouders en mijn schoonmoeder is ongeneeslijk ziek.
Nu kregen we het over wandelen wat ze niet meer kan. En daar hangt ze enorm in.
Ik ben dan een stuk praktischer en vraagt d'r, wil je dat dan niet in de rolstoel. Ja wel hoor antwoorden ze.
Nou waar zou je nog willen wandelen dan? Bos!
Mooi gaan we dat regelen.
Vanmorgen d'r samen met MSN lief en dochter d'r opgehaald en naar het bos. Nu kon het nog.
Nou ze heeft enorm genoten.
Daarna op het terras wat gegeten en gedronken.
Vanavond nog heerlijk op stal bezig geweest.

Maar net als meer van jullie verdrietig dat dit waarschijnlijk de laatste mooie zomerse dag was.

Zie als een verg op tegen de winter. Vrees weer voor zo'n natte smeriger winter.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-24 23:09

Wat verdrietig en mooi tegelijk kiki

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 23:30

Dat is het zeker. Maar nu kunnen we nog extra herinneringen maken.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 06:33

Ik heb wel afgezien, terwijl dit weer voor een buitenwedstrijd natuurlijk het beste is, en ben blij als het wel echt herfst en winter is. Ik hou daar zo van. Dus ik hoop dat nu alle zomermensen blij zijn, herfst en wintermensen ook 'hun' seizoen mogen verwachten met een dik pak sneeuw en echt koude temperaturen. <3

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 06:35

Cookies schreef:
Oh jazeker. Ik ben nog lekker dik anderhalf uur gesupt en daarna nog anderhalf uur gefietst. Heerlijk.

[ Afbeelding ]

Lekker! Ik ben gister ook nog 3 uurtjes op het water geweest (roeiboot). Wel opgeladen met vitamine D {:}

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 07:03

Wij hebben besloten om niet in augustus volgend jaar naar Curacao te gaan maar in maart.
Dan heb je even een onderbreking in het mindere seizoen.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-24 07:10

Ik ga ook in de winter een weekje naar de zon, maar kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen mogelijk is

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 07:10

KimD schreef:
Ik heb wel afgezien, terwijl dit weer voor een buitenwedstrijd natuurlijk het beste is, en ben blij als het wel echt herfst en winter is. Ik hou daar zo van. Dus ik hoop dat nu alle zomermensen blij zijn, herfst en wintermensen ook 'hun' seizoen mogen verwachten met een dik pak sneeuw en echt koude temperaturen. <3

Er zijn net 10 maanden herfst geweest…De zomer is altijd zeer kort.
Winter mag wel, maar zonder sneeuw hoor. Dat is pas echt ellende, want dan heb ik letterlijk huisarrest.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 07:19

Ineke2 schreef:
KimD schreef:

Winter mag wel, maar zonder sneeuw hoor. Dat is pas echt ellende, want dan heb ik letterlijk huisarrest.

Haha idd, afgelopen jaar echt veel regen gehad.
Ik heb echt geen moeite met de herfst. Mooi zelfs met alle kleuren die de herfst met zich mee brengt.
Ook met de winter geen probleem, niets zo lekker en gezond als droog vriezen weer.
Het is de hoeveelheid regen die we de laatste jaren hebben.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-24 07:22

Dik pak sneeuw, graag op een zaterdag wanneer ik nergens heen hoef en dat maandag de wegen weer veilig begaanbaar zijn.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 07:28

daantjuhhh schreef:
Wij hebben besloten om niet in augustus volgend jaar naar Curacao te gaan maar in maart.
Dan heb je even een onderbreking in het mindere seizoen.

Dat heb ik dit jaar gedaan. Is geweldig in die periode er even tussenuit!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 07:33

Ineke2 schreef:
KimD schreef:

In de beleving van zomermensen is het altijd kort zomer maar eigenlijk was het gewoon een prima zomer. Tenminste, in Zuid-Limburg. De airco heeft weken op volle toeren gedraaid, dat hoeft niet als het niet warm en droog is.

Ik heb met het warme weer huisarrest, dus dan mogen de zomermensen met sneeuw maar lekker binnen blijven. :D

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 07:37

Zuid-Limburg haha ja daar is het ( vaak ) warmer dan hier aan zee.
Heb geen airco. Waarom zou je huisarrest hebben met warmte? Kun je dan letterlijk geen boodschappen doen? Want dat is het bij mij wel he.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 07:49

Ineke, ik kan met echt warm weer niet naar buiten. Ik zit dan opgesloten in de ruimtes met airco in huis. Dit komt door medicatie die ik gebruik. De keer dat ik écht naar buiten moest met 28 graden ben ik op de trap flauwgevallen en daarna dagenlang heel ziek. Mijn lijf doet het ook niet goed op kou maar daar kun je je tegen kleden.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 07:55

KimD schreef:

Maar we hebben zo ontzettend weinig van die winters. Het is alleen maar nat en vies.
Als we nou elk jaar lekker droge kou en sneeuw hadden, had ik de winter vast leuk gevonden :j maar nu is het elke dag door de blubber in de regen, nou dan heb ik het gauw gehad :')

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 07:56

moonsparkle schreef:
Ik hou enorm van de zon, de zon en warmte kunnen mij echt gelukkig maken. Mogelijk is dit een van de laatste lekkere buiten zitten dagen met temperaturen van boven de 20 graden :D geniet er van!

Hier precies hetzelfde! Wij hebben inderdaad van deze mooie dag genoten. Een mooie fietstocht gemaakt en nog even een terrasje gepakt {:}

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 07:58

Hier heeft de airco hoop en al 3 keer opgestaan deze zomer. Gelukkig geniet ik ook enorm van de herfst, zo dat beetje nazomeren maar toch al de frisse ochtenden. Heerlijk!

Winter vind ik ook fijn als het vriest dat het kraakt en de hemel strak blauw staat. Dan kan ik echt genieten van een heerlijke wandeling.

Alleen dat grauwe natte gedoe hoeft voor mij (en mijn humeur) niet.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-24 08:17

Wij hebben geen airco maar een ventilator, die hebben we dit jaar in de woonkamer bijna niet aan gehad, wel die in de slaapkamer maar die staat op de volle zon kant.