Black friday 2024!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Black friday 2024!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-24 22:16

Brand los!!

Wat zoeken jullie?
Houden jullie al prijslijsten bij?
Zetten jullie al elke maand een bedrag opzij?

Voor we het weten is het alweer die bewuste vrijdag in november :)

Groetjes Alja

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 22:30

Jij bent er vroeg bij :') Ik heb wel eens vliegtickets voor de halve prijs gescoord naar verweggistan, daar wil ik er nog wel wat van :D

Texas02

Re: Black friday 2024!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-24 23:36

Ik dacht ook al, dat is mooi op tijd :D Nu is het wel met 2 weken al oktober, wat gaat het snel zeg.. Ik heb eigenlijk nog niet echt iets in de planning. Misschien een ES / PS / Equito dekje.. Wat ik mij wel afvraag, misschien weet iemand van jullie dat.. Doet Landal of een ander vakantiepark ook mee? Mijn moeder en ik gaan ieder jaar wel een paar daagjes weg in mei of juni, het zou leuk zijn als daar een leuke aanbieding voor te scoren viel op Texel.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 00:01

Oeh leuk een nieuw BF topic!

Ik wil tegen die tijd foto webshops in de gaten houden, want ik wil foto albums gaan maken en normaliter komt er rond BF altijd wel wat voorbij bij dat soort webshops (vorig jaar nog mix tiles met leuke korting gescoord bv) dus ik wilde dat afwachten.

Ook hoop ik een extra badjas voor de hond te scoren met korting, van Dryup (het Zipfit model). Deze is in de maat van mijn hond aardig aan de prijs en niet snel met korting te krijgen, dus ik hoop een leuke korting tegen te komen rond BF haha.

Verder kijken we altijd ook even of er iets tussen aanbiedingen zit wat dan leuk is om te gebruiken voor kerst cadeaus, maar nog even niks specifieks op het oog. Hetgeen wat bv op wishlists staan bij bol e.d. houden we in de gaten ook, of daar nog leuke price drops komen (of juist verhoging voor BF korting ingezet word) want zo heb ik vorig jaar een multi cooker gescoord met hele toffe korting bv.

Bij Revolution Race (outdoor kleding) kijk ik ook altijd wel even. Vorig jaar ook nog leuke dingen gevonden. En vaak kijk ik ook even naar parfum voor zowel mijn man als mezelf. Vorig jaar bij wehkamp heel goed geslaagd hiervoor bv.

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 02:15

Ik ga opzoek naar mono beugelrieen.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 02:51

Een kleine eetkamertafel.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 05:56

Ik hoop wat grote Lego sets te scoren. :D

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 06:47

De foto albums zijn een goede tip zeg! Als we de computer tegen die tijd up and running hebben ga ik die in de gaten houden :j

Hier zal het verder vooral baby -en kinderspul worden mogelijk wat voor het opknappen van het huis. Doen bedrijven als Ikea, “bouwmarkten” of photowall ook mee aan BF?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-24 07:35

Renee schreef:
De foto albums zijn een goede tip zeg! Als we de computer tegen die tijd up and running hebben ga ik die in de gaten houden :j

Hier zal het verder vooral baby -en kinderspul worden mogelijk wat voor het opknappen van het huis. Doen bedrijven als Ikea, “bouwmarkten” of photowall ook mee aan BF?

Praxis altijd wel!

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 07:59

Dat is mooi want wij hebben nog genoeg te klussen en op te knappen :Y) hopelijk zijn de IKEA pax goden ons ook goed gezind want korting daarop zou echt fantastisch zijn.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 08:03

Hier gaan we het ook goed in de gaten houden. 30 oktober krijgen wij de sleutel van het nieuwe huis dus kortingtips voor zowel kluswinkels als interieurwinkels houd ik me voor aanbevolen 8-)

Rinkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 08:10

Ik denk dat ik zoals elk jaar wat kleding in ga slaan! En even wat websites in de gaten houden, voor mijn verzameling van F1 gerelateerde mini's. :')

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 08:10

Op mijn lijstje staat:
- een gietijzeren koekenpan
- 2 liners voor de paardendekens
- 2 rijbroeken
- een winteroverall of dik gevoerd vest

Vanaf het begin van het jaar schrijf ik alles op wat we nodig hebben maar nog niet direct.
Ik maak een bookmark en zet in de titel de prijs die het op dat moment kost.
In de loop der maanden verwijder ik regelmatig ook weer spullen, waardoor ik echt alleen datgene overhou wat echt nodig is.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 08:15

Ik ben vooral voor mijn werk bezig alles op te zetten voor Black Month. Vind het echt een lange maand dit jaar _O-

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 08:42

Ik hoop dat de Hans Anders weer een fijne lenzendeal heeft. vorig jaar wel goed kunnen inslaan. Verder nog even kijken wat ik zoal nodig ben/denk te zijn. Moet voornamelijk dingen in en rondom huis, en daar zit vaak geen extra deal op (kozijnen enzo :+ )

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 10:31

Had sinds vorige Black Friday een lijst gemaakt met dingen die ik nog wilde hebben. Alleen dadelijk 2 kliniek bezoeken verder met paardlief dus moet dit jaar waarschijnlijk even overslaan... Ik ga wel meegenieten met jullie koopjes!!!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 10:41

Ik heb ook al een lijst. En dan voornamelijk bij Hypostore. Ik zal straks eens opschrijven wat ik dan wil bestellen en wat de prijs daarvan is. :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 10:57

Ik heb een lijstje met badkamer/sanitair dingen. Ik kan daar flink op besparen. Ik zag via Woolsocks cashback op Tegeldepot onder andere dus daar ga ik mijn pijlen op richten. 8-)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-24 11:00

Lavitabella schreef:
Ik heb ook al een lijst. En dan voornamelijk bij Hypostore. Ik zal straks eens opschrijven wat ik dan wil bestellen en wat de prijs daarvan is. :D

Ben zo geërgerd door hun.
Had via de mail dingen besteld, totaal was 48,90 euro.
Gratis verzenden is vanaf 49 euro, vind dat ze dat best even hadden mogen zeggen…
Had liever wat meebesteld dan dan ik nu 5 euro verzenden moet betalen.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 11:02

Ik zou graag een nieuwe Nikon camera willen, dus daar ga ik de prijzen een beetje van in de gaten houden. Een nieuwe laptop zou ook welkom zijn, maar (even afkloppen :+ ) de huidige doet het ook nog prima.
Winterjas deals ga ik ook in de gaten houden.

Verder nog weinig op het lijstje. Normaal koop ik met BF parfum, maar die was laatst net zo veel afgeprijsd dus die is al binnen. Misschien nog een leuke hondenvoer actie zodat ik daar een voorraadje van kan inslaan.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 11:13

Alja schreef:
Lavitabella schreef:

Ben zo geërgerd door hun.
Had via de mail dingen besteld, totaal was 48,90 euro.
Gratis verzenden is vanaf 49 euro, vind dat ze dat best even hadden mogen zeggen…
Had liever wat meebesteld dan dan ik nu 5 euro verzenden moet betalen.

Misschien kan dat alsnog ? Vaak zijn ze heel klantvriendelijk en denken ze mee aan oplossingen.

DemiSisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 11:24

Ik kom ook weer volgen, heb wel een aantal dingen die ik nog zou willen hebben (nieuwe stijgbeugels, nieuwe teugels, waarschijnlijk nog wel meer). Wil ook nog een nieuwe telefoon, maar denk niet dat ik daar nog mee ga wachten tot november :+

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 11:58

Renee schreef:
Dat is mooi want wij hebben nog genoeg te klussen en op te knappen :Y) hopelijk zijn de IKEA pax goden ons ook goed gezind want korting daarop zou echt fantastisch zijn.

Daar hoop ik ook op! Heb een hele mooie (grote en dure := ) samengesteld in de planner en heb hem pas in december nodig :Y)
Wij zijn volledig in een grote verbouwing thuis maar het meeste is al wel ingekocht. Raambekleding met korting of wat aankleding is wel nog altijd welkom natuurlijk.

Voorgaande jaren ging ik altijd wel los met paardenspullen en vooral ook Kentucky die dan 1 keer mee jaar mee doet met de 30% korting maar dit jaar gaat het geld toch echt even in het huis en heeft paard pech :')

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 11:59

Ik heb anderhalf jaar gedaan met de BF aankopen van 2 jaar geleden. Dit jaar dus weer inslaan bij de Kruidvat, wasverzachter, deo, tandpasta etc.

Verder ben ik opzoek naar een nieuwe cap dus die wil ik wel in de gate houden.

Friesfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-24 15:40

Weet iemand of er ook ergens korting op Heiniger scheermachines zal zijn?