Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
trysteffy schreef:Ik loop al een tijdje sinds februari al bij een psycholoog maar omdat er een groepssessie gedaan moet worden en ik geen vrij kan krijge op mijn werk door personeelstekort stopt deze in oktober.
Na de poh heb ik wel een afspraak staan maar mijn werk doet door dat er dus te kort is en heel veel ziekte kunnen ze mij geen ruimte er voor geven…
cissy schreef:trysteffy schreef:Ik loop al een tijdje sinds februari al bij een psycholoog maar omdat er een groepssessie gedaan moet worden en ik geen vrij kan krijge op mijn werk door personeelstekort stopt deze in oktober.
Na de poh heb ik wel een afspraak staan maar mijn werk doet door dat er dus te kort is en heel veel ziekte kunnen ze mij geen ruimte er voor geven…
Serieus???!!!
Wat een #$%^ werkgever zeg! Je bent duidelijk niet in orde en dat kan hun geen fluit schelen? Dat personeelstekort is niet jouw probleem, laten ze dat lekker oplossen ipv jou door te laten modderen tot je echt omvalt!
trysteffy schreef:Ik loop al een tijdje sinds februari al bij een psycholoog maar omdat er een groepssessie gedaan moet worden en ik geen vrij kan krijge op mijn werk door personeelstekort stopt deze in oktober.
Ik moet vandaag weer naar de huisarts vorige week was ik er ook toen zei ze al dat ik tegen een depressie aan zit maar omdat ik nog kan werken dat geeft mij enorm veel afleiding om niet te gaan mallen en piekeren.
En misschien door de werk wat hij doet en leuk vind denk ik soms van passen we wel bij elkaar is het allemaal te snel gegaan na een jaar relatie en dan in ene samen wonnen…