Wie weet een goede partij waar je dit tegen schappelijke tarieven kan doen? Ik ben bijvoorbeeld al terecht gekomen bij Meesman, maar zijn er meer? En heeft iemand ervaring met Meesman?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chickyy schreef:Malle_meid, thx voor de tip van Porterenee, zie dat ze ook een podcast hebben, die ga ik eens luisteren
Unwritten, ik zit zelf bij ING en wil daar idd nog even naar kijken, daar hebben ze dat ook![]()
Dees, thx voor de tip, ga ik naar kijken. Wellicht net zo handig omdat ik daar al bekend ben en een nieuwe rekening openen dan waarschijnlijk zo gepiept is
Gruis schreef:De Giro is wel een van de goedkoopste manieren om te beleggen.
<knip>
Dit is dan een kwestie van elke maand even geld overboeken, de ETF kopen en dan ben je voor de rest van de maand weer klaar.
Gruis schreef:De Giro is wel een van de goedkoopste manieren om te beleggen. Als je niet actief wil beleggen (en voor 99% van de mensen levert actief beleggen geen significant extra rendement op), zou ik dan gaan voor een US of World ETF. Zelf investeren wij in de Vanguard S&P 500. Dit is echt een heel stabiele ETF met een prima rendement.