Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rocamor schreef:Werkt jouw man? Werk jij?
Vindt hij het vervelend als jij in je eentje met je vrienden afspreekt en vermaakt hij zich thuis in zijn eentje of bij zijn vrienden ook / prima? Vind jij het vervelend om zonder hem weg te gaan?
Blomme schreef:Rocamor schreef:Werkt jouw man? Werk jij?
Vindt hij het vervelend als jij in je eentje met je vrienden afspreekt en vermaakt hij zich thuis in zijn eentje of bij zijn vrienden ook / prima? Vind jij het vervelend om zonder hem weg te gaan?
We werken beiden, hebben beiden een vrij hoge functie en zware job.
Hij vindt het niet vervelend als ik in mijn eentje met vrienden afspreek, maar ik ben zoooo jaloers als ik andere koppels zie die dan gewoon in gezelschap kunnen babbelen. Ik voel me daardoor minder een "koppel" met hem.
Blomme schreef:Rocamor schreef:Werkt jouw man? Werk jij?
We werken beiden, hebben beiden een vrij hoge functie en zware job.
Hij vindt het niet vervelend als ik in mijn eentje met vrienden afspreek, maar ik ben zoooo jaloers als ik andere koppels zie die dan gewoon in gezelschap kunnen babbelen. Ik voel me daardoor minder een "koppel" met hem.
anjali schreef:Ik vind dat je getrouwd moet blijven. Je hebt een goede man die je niet mishandelt of misbruikt. Aan kleine verschillen moet je samen werken.Als je deze dumpt krijg je gegarandeerd spijt.