Ik ben op zoek naar een NC koptelefoon die past

Also, iemand ervaring met Loops in vergelijking tot een NC headphone?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fink schreef:_Christina schreef:Moet het perse een koptelefoon zijn? Er zijn tegenwoordig legio in-ears met goede NC.
Ik ben wel benieuwd naar welke, maar toch wel de voorkeur voor koptelefoon denk ik. In-ears passen vaak niet in mijn oor en geven sneller irritatie dan een koptelefoon.
_Christina schreef:Fink schreef:
Ik ben wel benieuwd naar welke, maar toch wel de voorkeur voor koptelefoon denk ik. In-ears passen vaak niet in mijn oor en geven sneller irritatie dan een koptelefoon.
Ik weet van vrienden dat wat ze tegenwoordig bij hun telefoons krijgen, vaak wel naar tevredenheid werkt. Dan heb je het over nokia, sony en one plus. Ik geloof dat ook iemand tevreden is met soundcore ofzoiets, van anker dacht ik. Snap het issue met in-ear helemaal, ik kan er ook slecht tegen en krijg er smerige oren van.
Je zou ook eventueel kunnen kijken naar een verkleiner, ik weet alleen even niet de juiste zoekterm daarvoor. Maar je hebt een soortvan band voor om het gedeelte wat op je hoofd rust, waardoor het beter past op een kleiner hoofd.