Dus, waar steel jij de show in deze winter? Show us!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Christina schreef:Goodboy (.de) heeft ook praktische (en ook wel mooie) jassen, mocht iemand toevallig daarop uitkomen heb ik nog een Lilleby in petrol over (alleen de ballenwerper lus is stuk).
Of de korte petrolkleurige paardrijdjas die Decathlon nu alleen nog in marine blauw heeft, heb ik ook nog over...
Beide niet volledig reflecterend, maar wel met een reflecterende lijn erop, die van Decathlon meer dan de Goodboy.
Ik ben op zoek naar een wat minder tactical look en juist wat eleganter, maar ik kan nog niet echt slagen. Alles wat ik tegenkom is niet waterdicht of het heeft maar twee zakken of geen leuke kleuren of het kost honderden euro's. Een beetje wat uitgeven is prima, maar dan moet het wel bevallen.
Dus ik lees mee voor inspiratie
Tink89 schreef:Je wil een elegante jas met meer dan twee zakken die ook nog waterdicht is? Ik kan me er echt niks bij voorstellen :-D
KarmaChansy schreef:@_Christina Didriksons? Ik wil niet meer zonder heb verschillende al jaren in gebruik en nog steeds waterdichtze hebben veel zakken!
_Christina schreef:KarmaChansy schreef:@_Christina Didriksons? Ik wil niet meer zonder heb verschillende al jaren in gebruik en nog steeds waterdichtze hebben veel zakken!
Dat vind ik dus precies net van die ANWB jassenIk heb er toevallig wel een regenjas van (imo ook ANWB model wat ik dus voor 'normaal' niet wil), met twee onpraktische zakken (je kunt er niet mee fietsen als je er een telefoon in doet bijvoorbeeld), verder is hij wel daadwerkelijk waterdicht en een hele mooie knalkleur. Ook heel effectief om het warm genoeg te hebben, ik doe hem nu over m'n tussenjas zolang ik geen winterjas naar wens vind