Moderators: Firelight, Mjetterd, Ladybird, Muiz, ynskek, Polly, NadjaNadja, Essie73
daantjuhhh schreef:Dat kan ik bij Eufy instellen
Shiloh schreef:Exact dezelfde ervaringen hier. Behalve dat ik dan wel weer heel blij ben met het Google home gebeuren en vooral de Google Home Max speakers en de perfecte synchronisatie bij het afspelen via Spotify of gewoon de radio door het hele huis. Maar ook met de deurbel op 2 meter van de WiFi router en het snelste glasvezelpakket van KPN duurt het gevoelsmatig te lang tussen dat iemand op de bel drukt en dat de speakers op zacht gaan en melden dat er iemand voor de voordeur staat.Hier ook een Google nest maar heb vreselijk spijt van inkopen in het hele Google gebeuren. Als ik opnieuw mocht kiezen ging ik voor iets anders.
Ik heb een extreem snel goed dekkend wifi netwerk door mijn hele huis. De deurbel hangt praktisch naast 1 van de mesh punten. En dat ding is TRAAG. Deurbel gaat met regelmaat pas een seconde of 10/20 te laat af. Als je verbinding wilt leggen dan duurt het soms minstens een halve minuut voordat je verbinding hebt. Dan is degene die voor de deur staat al lang weer weg.
We hebben wel van die Google speakers door het hele huis waar de deurbel dan op over gaat, wat in theorie handig is, maar in de praktijk dus altijd erg vertraagd is.
Gebruikers op dit forum: Amado, amy495, bamisalami, elisespunky, GoogleAdsense, History_, JudithO, Kimberly520, Kirsha, lonimma, Maanon_, miekxlady97, Mitchall, nano, Nojoukus, ogidni, sietske83, tessaroos, TessaxQuincy, Tink89, VuurVleugels, Zebrastreep en 70 bezoekers