Welke video deurbel raden jullie aan?

Moderators: Firelight, Mjetterd, Ladybird, Muiz, ynskek, Polly, NadjaNadja, Essie73

Raya11

Welke video deurbel raden jullie aan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-24 18:34

Ik zit er heel rustig over te denken om een video deurbel aan te schaffen. Inmiddels heb ik al een tijd een simpele camera van de action boven voor het raam staan maar en het beeld is niet geweldig en het terug kijken van beelden is ook alles behalve soepel.

Ik woon in een dorp waar met regelmaat wel eens wat gebeurd en als vrouw alleen vind ik het dan toch fijn om een camera te hebben.

Nu ben ik vast niet de enige op Bokt die ooit op zoek geweest is naar een video deurbel en dus hoor ik heel graag jullie ervaringen. Wat vinden jullie een fijne video deurbel en waarom?

Valerie93

Re: Welke video deurbel raden jullie aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 18:39

Ik heb een ring doorbell gen 2(dacht ik). Bevalt mij heel goed! Kosten voor de cloud vallen mij ook reuze mee per jaar.

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 18:44

Hier een Google Nest, beetje omdat we wel meer van Google hadden en het smallere design beter paste bij onze ingang, was dus vooral daarom.

I dare you to not think about penguins - Tandheelkunde 2013 ROZE! 2014 BLAUW!

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 18:47

Hier ook Google nest. Ook meer van Google en omdat er geen abonnement bij zit. Je kan geloof ik een uur of drie terugkijken zonder maandelijkse kosten.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 18:48

Hier een Nest deurbel en nog meer Nest camera's in en om huis maar eigenlijk helemaal niet zo blij mee. De app werkt soms niet als iemand op de bel drukt en terugkijken gaat ook heel traag. En ik wil nu zoveel mogelijk af van alle abbo's en clouddiensten dus hier vooral op zoek naar een vervangend systeem met lokale opslag en een goed werkende app. :)

 ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴛʜɪɴᴋ ʏᴏᴜɴɢ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ʀᴇᴀʟɪᴢᴇ ᴊᴜꜱᴛ ʜᴏᴡ ʜᴀʀᴅ
 ɪᴛ ɪꜱ ꜰᴏʀ ᴍɪʟʟᴇɴɪᴀʟꜱ ᴏꜰ ᴀ ᴄᴇʀᴛᴀɪɴ ᴀɢᴇ ᴛᴏ ʀᴇꜰʀᴀɪɴ ꜰʀᴏᴍ
 ᴘᴏꜱᴛɪɴɢ ꜱᴏɴɢ ʟʏʀɪᴄꜱ ᴀꜱ ᴄʀʏᴘᴛɪᴄ ᴇᴍᴏᴛɪᴏɴᴀʟ ꜱᴛᴀᴛᴜꜱ ᴜᴘᴅᴀᴛᴇꜱ

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 19:10

Een ezviz! Hele fijne deurbel.

Sun (Calenda), 28-05-2015. Vandaag begint ons avontuur (22-06-2024) B+2
Activictoria (Merrie), 30-04-1991 ~ 27-02-2018
Zidane B+11, L1+5 gestopt met wedstrijden rijden.

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-24 19:20

Bedankt allen! Ik wil het liefst eigenlijk wel 1 zonder abonnement ook.. Google apparatuur heb ik helemaal niet :p
Ik zit ook een beetje te denken wat is handig omdat ik aan een hoofdweg woon dus er lopen wel heel veel mensen langs altijd, en auto's, fietsers enzo ik wil niet dat ik dan altijd meldingen krijg zeg maar.. haha misschien een beetje te veeleisend, maar gewoon aan het oriënteren :D

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 19:48

Wij hebben een unify. Ook zonder abonnement en wij slaan de beelden zelf lokaal op, dus niet in de cloud.

Marleen_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 20:01

Wij hebben een eufy. Geen abonnement nodig, beelden staan op een lokale homebase ipv op een cloud en je kan het eventueel uitbreiden met meer dingen voor in huis.

Rose94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 20:03

Wij zijn ook blij met Eufy. Geen abonnement en beelden kun je terug zien. Je kan dit ook uitbreiden met meerdere camera’s.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 20:08

Eufy :j

♥12-5-1999 Ryvonne Promise †2-4-2013 "If the world would end today..."

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 20:11

Wij hebben ook Eufy, heel blij mee!

:)ddd Live a life you will remember. :)ddd

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 20:40

Ring aan de deur en binnen en Eufy camera's heb ik buiten hangen.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 20:45

Ik lees even mee,
Willem graag de Google nest deurbel maar hoor ook verhalen over dst je een abonnement moet afsluiten wie heeft hier ervaring mee

i Will never let you go
Sonic<3 28-08-2004/07-08-2013
Nard 5-07-2001( forever my once in a lifetime horse)
DJ 1-2-2014

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 20:50

Wij hebben ring. Ik vind hem niet fijn. Beeld is niet heel scherp en hij mist geregeld mensen bij beweging waardoor hij geen melding geeft.

Het abbo om terug te kijken vind ik ook wel prijzig.

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-24 20:56

Heb voorheen ook wel eens gekeken naar een Ring deurbel inderdaad maar neigde nu zelf ook al een beetje naar de eufy. Krijg je daar altijd meldingen van beweging enzo? Ook als mensen al voor de deur langs lopen? Of kan je dat instellen?

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 21:09

Dat kan ik bij Eufy instellen

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-24 21:14

daantjuhhh schreef:
Dat kan ik bij Eufy instellen

Oh fijn! Ik wil wel graag melding krijgen als er echt iemand voor de deur staat maar ik heb alleen een voortuin van 3 a 4 meter diep en dan begint de weg al gelijk, regelmatig auto's die geparkeerd worden langs mijn tuinhek en dat soort dingen dus als ik daar ook steeds meldingen van krijg word ik gek :P

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 21:23

Ja het is wel even zoeken hoor.
In het begin had ik m ook verkeerd staan en kreeg ik tig meldingen. Nu krijg ik ze pas als ze halverwege de oprit zijn.

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 21:49

Hier ook een Google nest maar heb vreselijk spijt van inkopen in het hele Google gebeuren. Als ik opnieuw mocht kiezen ging ik voor iets anders.

Ik heb een extreem snel goed dekkend wifi netwerk door mijn hele huis. De deurbel hangt praktisch naast 1 van de mesh punten. En dat ding is TRAAG. Deurbel gaat met regelmaat pas een seconde of 10/20 te laat af. Als je verbinding wilt leggen dan duurt het soms minstens een halve minuut voordat je verbinding hebt. Dan is degene die voor de deur staat al lang weer weg.

We hebben wel van die Google speakers door het hele huis waar de deurbel dan op over gaat, wat in theorie handig is, maar in de praktijk dus altijd erg vertraagd is.

Echt enorm spijt van.

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 22:09

Hier ook eufy met gewoon een sd kaart in de homebase. Heel blij mee goed in te stellen kwa meldingen je kan zelf een kader maken waarin je wil dat hij meldingen maakt of gewoon alleen als er iemand aanbelt. Beviel zo goed dat ik nu in de tuin ook een camera heb op zonnen energie met internal storage.

Roosje01 laat door hilariteit de tranen vloeien :') [o] *pum*
[OV] [PG]Gezocht solana

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 22:40

Hier ook een Eufy en heel blij mee. :j

*pum*

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 22:57

Hier ook super tevreden met de Eufy deurbel en tevens camera in de achtertuin.

https://www.instagram.com/welshlander.magic

Tailormade Bollywood Brettonwoods x Rambo 02-08-2020 het gaat je goed daarboven grote vriend

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 23:03

Wij hebben een Eufy en zeer tevreden erover ja :j. De mogelijkheden en betrouwbaarheid voor een systeem zonder abbo is echt heel erg goed bij dit merk imo. We hebben ook nog van hen een beveiliging systeem om met camera in de tuin achterom nog uit te breiden maar deze moeten we nog aansluiten.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 31-08-24 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Boeken, merchandise en meer @Vinted
>> https://www.vinted.nl/member/41991828
♥︎Be your own kind of Beautiful♥︎

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 23:20

Eufy is het systeem waar ik hier ook naar zat te kijken dus erg fijn dat iedereen hier hun ervaringen deelt en er zo positief over is. :j

Shiloh schreef:
Hier ook een Google nest maar heb vreselijk spijt van inkopen in het hele Google gebeuren. Als ik opnieuw mocht kiezen ging ik voor iets anders.

Ik heb een extreem snel goed dekkend wifi netwerk door mijn hele huis. De deurbel hangt praktisch naast 1 van de mesh punten. En dat ding is TRAAG. Deurbel gaat met regelmaat pas een seconde of 10/20 te laat af. Als je verbinding wilt leggen dan duurt het soms minstens een halve minuut voordat je verbinding hebt. Dan is degene die voor de deur staat al lang weer weg.

We hebben wel van die Google speakers door het hele huis waar de deurbel dan op over gaat, wat in theorie handig is, maar in de praktijk dus altijd erg vertraagd is.
Exact dezelfde ervaringen hier. Behalve dat ik dan wel weer heel blij ben met het Google home gebeuren en vooral de Google Home Max speakers en de perfecte synchronisatie bij het afspelen via Spotify of gewoon de radio door het hele huis. Maar ook met de deurbel op 2 meter van de WiFi router en het snelste glasvezelpakket van KPN duurt het gevoelsmatig te lang tussen dat iemand op de bel drukt en dat de speakers op zacht gaan en melden dat er iemand voor de voordeur staat.

 ɪ ᴅᴏɴ'ᴛ ᴛʜɪɴᴋ ʏᴏᴜɴɢ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ʀᴇᴀʟɪᴢᴇ ᴊᴜꜱᴛ ʜᴏᴡ ʜᴀʀᴅ
 ɪᴛ ɪꜱ ꜰᴏʀ ᴍɪʟʟᴇɴɪᴀʟꜱ ᴏꜰ ᴀ ᴄᴇʀᴛᴀɪɴ ᴀɢᴇ ᴛᴏ ʀᴇꜰʀᴀɪɴ ꜰʀᴏᴍ
 ᴘᴏꜱᴛɪɴɢ ꜱᴏɴɢ ʟʏʀɪᴄꜱ ᴀꜱ ᴄʀʏᴘᴛɪᴄ ᴇᴍᴏᴛɪᴏɴᴀʟ ꜱᴛᴀᴛᴜꜱ ᴜᴘᴅᴀᴛᴇꜱ