Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Je kan je vraag hier even stellen: [UK] [INFO] Welke spiegelreflexcamera moet ik kopen? #4
Ik heb ook een R6 maar met de RF 70-200 2.8.
Movement schreef:Bellatrix schreef:Je kan je vraag hier even stellen: [UK] [INFO] Welke spiegelreflexcamera moet ik kopen? #4
Ik heb ook een R6 maar met de RF 70-200 2.8.
Ah super bedankt! Is het ook goed als ik vraag over systeem camera's?
8nnemiek schreef:Ik ben jaren geleden ook overgestapt van Nikon naar Sony, en ben er heel erg tevreden over. Ik film en fotografeer bruiloften, en die camera’s zijn zo heerlijk veelzijdig. Van portret en close up tot actie tot zonsondergang en een dans in het donker, geen enkel probleem.
Ik ben begonnen met de a6500 met een sony 16-70mm zeiss lens, en heb ondertussen ook de a6600 en sinds kort de a6700, en een sony 18-105mm, sigma 16mm f1.4, sigma 30mm f1.4 en de sigma 100-400mm. Stuk voor stuk prima lenzen met allemaal hun eigen functie.
Als je een camera zoekt die tussen de a6100 en de a7 serie in zit, dan kan de a6700 een prima keus zijn. Geweldig ding, iets zwaarder en groter dan de andere a6* camera's, top accuduur, enorm snel en de AI tracking is geweldig.
8nnemiek schreef:Als je paardenfotografie wil doen dan zou ik echt voor een camera met animal eye tracking gaan, dat werkt echt zó fijn![]()
Dan zou ik eerder voor de a7iii gaan.
Aan de zoeker ben je heel snel gewend trouwensAl gebruik ik hem zelf alleen nog bij felle zon, als het scherm echt niet duidelijk zichtbaar meer is.