Ons jaarlijks brussendaguitje komt er weer aan deze zaterdag, en dat is een tijd van puzzelen en hints. Degene die alle drie de activiteiten goed heeft, wint een prijs.
Er is toestemming om buiten bronnen in te schakelen, zolang er maar niet met elkaar wordt overlegd

De afspreek plek is Mc Donalds Harderwijk, deze puzzel heb ik opgelost

Hint 1: ons getal (is 3, deze konden we weer uit een andere puzzel halen en die heb ik al uitgevogeld

Ik heb heel internet afgestruind en weet bijna zeker dat we gaan golfen bij harderworld. Daar sta je op zo’n platform van zo’n 3 m2 waarbij je op zo’n veld moet staan. Mocht iemand anders wel andere ideeen hebben, let me know.
Hint 2: Ons getal (3) is het aantal uur dat we gaan schommelen.
Ik heb gezocht naar een borrelboot, want we moeten natuurlijk ook lunchen. De tijd is half 10- half 5 voor 3 activiteiten. Dus daar zal vast een lunch bij zitten, ik weet niet of dit bij een activiteit hoort of dat we tussendoor even lunchen, kan beide. De borrel boot oid is het niet, gezien dat vaak niet voor 6 personen te reserveren is en dit ook best prijzig is en het budget rond de 75-100 euro ligt totaal. Verder dacht ik aan klimbos bij activiteit 2, echter kan je in klimbos Harderwijk alleen 2,5 uur boeken dus dat valt ook af. Een bootje huren zou nog kunnen, is wel gegokt dan qua weer want ze hebben 2 maanden geleden
Al geboekt. Maar dit zou een optie kunnen zijn als het gaat om schommelen.
Hint 3 heb ik nog niet. Ik ben ondertussen voor activiteit 2 nog van alles aan het bedenken en te speuren. Iemand enig idee ?
Het liefst wilde ik alles zelf uit zoeken, maar de tijd begint te dringen en activiteit 2 kom ik maar niet uit