Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosje01 schreef:Er bestaan ook oorbellen van chirurgies staal dat zou ook nog een optie kunnen zijn.
ChristaMoor schreef:of ga voor (gouden) hangertjes. Dan wordt het niet afgesloten en kan het eventuele vuil weg. Wanneer je alleen de hangertjes (het stukje wat door je oor gaat) van goud hebt, kan je daarna van alles eraan hangen.
Duran123 schreef:Ik kan zelf enkel goud, silver of platinum hebben. Titanium enkel als 1e piercing gehad bij het zetten maar dat ging ook goed. De rest reageert mijn huid enorm op tot het punt dat de sieraden binnen een week uit elkaar vallen van de chemische reactie. Ik zou het dus in die hoek zoeken.Ik heb zaterdag een bruiloft en zou zo graag weer eens oorbellen dragen. Ik heb echter gevoelige oren/gaatjes. Zelfs zweerknopjes gaan snel irriteren.
Ik heb nog een kadobon van de juwelier die ik hiervoor wil gebruiken. Maar voor wel materiaal kan ik het beste kijken?
Tazzey schreef:ChristaMoor schreef:of ga voor (gouden) hangertjes. Dan wordt het niet afgesloten en kan het eventuele vuil weg. Wanneer je alleen de hangertjes (het stukje wat door je oor gaat) van goud hebt, kan je daarna van alles eraan hangen.
Nee, dat klopt niet hoor. Als je echt flink gevoelig bent dan zullen ook de dingen die je eraan hangt problemen veroorzaken.