Een cadeau, budget rond de 100,- waarbij het best een nuttig cadeau mag zijn of een mooie manier om aan thuis te denken. Wie kan mij helpen en weet beter wat ik zoek?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shiloh schreef:Als ze gaat backpacken zou ik al helemaal niks fysieks geven. Behalve dan zoiets als dat Australische geld. Of als je weet dat ze echt nog iets nodig heeft en exact weet wat ze dan zou kopen. Dan heb je echt elke cm in je tas nodig.
welmoedz schreef:Grappig dat je zoveel aan de deet gehad hebt. Ik had het destijds ook bij me, speciaal gehaald ergens in NL. Kwam hier, werkte voor geen meter. Weggegooid en bij de supermarkt iets locaals gekocht. Dit was wel bijna 20 jaar geleden hoor, dus wellicht zijn er tegenwoordig betere producten in NL.tie wraps, ducktape, deet (tegen vliegen) en anti jeuk spul. Toen ik naar Australie ging heb ik hier het meeste aan gehad
Goof schreef:Idd!! Stuur maar op hoorMaar een zak drop is altijd welkom
Barramundi schreef:Leuke dingen heb je gegeven TS! Ik wist niet dat er zoiets als een dinerbon voor in het buitenland bestond!welmoedz schreef:Grappig dat je zoveel aan de deet gehad hebt. Ik had het destijds ook bij me, speciaal gehaald ergens in NL. Kwam hier, werkte voor geen meter. Weggegooid en bij de supermarkt iets locaals gekocht. Dit was wel bijna 20 jaar geleden hoor, dus wellicht zijn er tegenwoordig betere producten in NL.tie wraps, ducktape, deet (tegen vliegen) en anti jeuk spul. Toen ik naar Australie ging heb ik hier het meeste aan gehadGoof schreef:Idd!! Stuur maar op hoorMaar een zak drop is altijd welkom