Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Coby schreef:Misschien dat jullie weten hoe nu verder?
Het gaat niet om klappen met geld maar vind het toch apart.
10 mei jl hebben wij via een tuinwinkel een grasschaar van Stihl gekocht.
https://www.detuinmachineshop.nl/stihl- ... gJKpfD_BwE
Wij hebben best een grote tuin en hebben meer van Stihl. Voldoet helemaal prima.
Braaf en goed gebruikt maar nu is het hele zaagblad afgebroken. Niet door het zagen van takken o.i.d. gewoon gras rondom de planten in de tuin. Ik denk dat het met 10 keer intensief gebruik al gedaan is.
En na het gras knippen braaf met de Sthil reinigingsspray ingespoten en schoon gemaakt.
Dus contact met het bedrijf opgenomen. Deze geven nu aan dat dit onder slijtage valt en dat het zaagblad (wat los kan van de machine) een vervangingsartikel is. Wanneer ik een nieuwe moet bestellen zal dat rond de 40 euro kosten.
Weet iemand wat mijn rechten hierin zijn?
Moska schreef:Stihl heeft toch ook een naam hoog te houden lijkt me en zou hier wel iets mee moeten doen. Zeker als iets afbreekt, dat is geen normale slijtage.
DuoPenotti schreef:
Gebruikers op dit forum: amaniblauw, ClaudeBot, Essie73, Lau07, Little_Gift, Livion, Lizzy__87, Loreke2, Marcato, Mutti, MyWishMax, nathe, Pardoesje, Plus_en_Min, Polarize, Rooss_24, Rox87, SentiBot, Shiloh, sterregoud, Tieneke, Typhoon en 51 bezoekers