Kimberley_ schreef:Grotbiken in Limburg? En ik ga binnenkort ziplinen in kroatie maar dat kan hier vast ook.
Ja! Valkenburg had ik nog op mijn lijstje staan om uit te zoeken! Volgens mij kun je daar veel verschillende activiteiten doen? Ik ga er eens in duiken!
En voorheen zou ik ziplijnen veel te spannend vinden, maar op de één of andere manier verschuift dat voorzichtig naar de 'leuk'-kant.. had ik nooit gedacht
Supergaaf dat je dat in Kroatië gaat doen!! Heel veel plezier!!
Arethe schreef:Uit eten in het donker? Dat kan volgens mij in NL, staat nog op mijn Bucket list.
Ohh jaaa, dat lijkt mij ook wel echt een beleving!! Volgens mij was er een datingprogramma die ooit zoiets deed, maar was ik alweer vergeten! Er zijn best wat locaties in NL die dit lijken te doen! Als je het (op een gegeven moment) gedaan hebt ben ik wel benieuwd naar hoe je het vond
Palmera schreef:Een bucketlist is toch persoonlijk? JOUW wensen. Ik vind het altijd een beetje raar om om ideeën te vragen.
Maar goed: ik hoop ooit de Camino Compostela de Santiago de lopen, maar dan met een hond en vanaf Parijs.
Klopt, iedere bucketlist is persoonlijk, maar je kunt elkaar wel op ideeën brengen. Zo had ik dus bijvoorbeeld niet gedacht aan een dining in the dark experience en toevallig was ik grotbiken kort geleden tegengekomen, maar had ook net zo goed niet gekund en wie weet waartoe je komt met ideeën van andere Bokkers
iirrssjjee schreef:Bij mij stonden dingen als: skydiven, bungeejumpen, marathon lopen enz erop

iets te extreem voor jou als ik het zo lees?
Mijn bucketlist is nu overigens leeg, want heb bovenstaande al gedaan namelijk.
Ohja een reis naar Nieuw-Zeeland en daar dan raften en canyoningen (ook weer extreem), maar dat zal er nooit van komen ben ik bang..... Hebben namelijk een klein kind en 2e op komst. Tegen de tijd dat ik die mee kan nemen, ben ik waarschijnlijk te oud en durf ik dat niet meer

Haha ja, voor mij inderdaad wat te extreem, maar ik merk op de één of andere manier wel wat een verschuiving bij mijzelf op, leuk om te ontdekken
Maar wat supergaaf dat je dat allemaal al gedaan hebt!! En gefeliciteerd met jouw zwangerschap! Ik kan mij voorstellen dat je raften en canyoning in Nieuw-Zeeland dan niet meer zo ziet zitten, maar misschien kun je dichter bij huis ook wel raften
_Anne_V schreef:Palmera schreef:Een bucketlist is toch persoonlijk? JOUW wensen. Ik vind het altijd een beetje raar om om ideeën te vragen.
Maar goed: ik hoop ooit de Camino Compostela de Santiago de lopen, maar dan met een hond en vanaf Parijs.
Door ideeën te vragen kun je juist achter mooie toevoegingen voor je eigen bucketlist komen, die goed bij je eigen wensen passen.
Ja, precies
Het blijft jouw eigen bucketlist, je bepaald zelf wat erop komt, maar met anderen bedenk je misschien dingen waar je zelf nooit aan gedacht hebt of nog niet kende