Wij zijn van plan om te emigreren naar ontario, Canada toe. Nu zou ik heel graag wat spullen mee willen nemen, denk hierbij aan kleding en wat paardenspullen. Hebben jullie hier ervaring mee om het via zeevracht te doen? Wat zijn de kosten hiervan? Een complete container hiervoor is overbodig voor ons dus een gedeelde container zou het mooist zijn.
Ik hoor graag jullie ervaringen!
Suzanne F.
Geplaatst: 20-08-24 21:21
Voor onze expats maken we nog wel gebruik van De Haan verhuizers. Gedeelde vracht is ook mogelijk voor zover ik weet.
Douwinax
Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-24 22:38
Suzanne F. schreef:
Voor onze expats maken we nog wel gebruik van De Haan verhuizers. Gedeelde vracht is ook mogelijk voor zover ik weet.
Dankjewel ik zal horen bij hun!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 21-08-24 06:55
Omdat dit niet specifiek paard-gerelateerd is verplaats ik dit topic naar LZP.
Agrimove verhuisd ook wel Nederlanders naar Canada waarbij je soms dus aan kan sluiten bij anderen in de container.
Toen wij terug gingen hebben wij een aantal dozen bij een man die regelmatig tractoren naar Nederland stuurt in de container mogen doen, maar dat was in Calgary dus wel een end rijden. Daar kwamen wij bij via 'Dutchies in Canada' groep, daar een oproep kan soms ook werken om samen wat te regelen met anderen. (Of de specifieke voor Calgary, dat weet ik even niet zeker)