Zijn er mensen die daar ervaringen mee hebben? En dan met name de cash-back op de keuze cadeaubon?
Ik heb een aantal grote aankopen aankomen, en als ik die kan doen via z’n keuze cadeaubon via hun levert dat toch een leuke cash-back op.
Zijn er al mensen die dit gedaan hebben? Was het een makkelijke ervaring? En krijg je echt de keuze cadeaubon zoals hij is zoals in de winkel ? Dus dat je het bedrag dat erop staat niet in 1x evt hoeft te gebruiken?
Ja ik werk met Woolsocks. Voor de liefhebbende nieuwe klant heb ik trouwens nog cadeaubonnen van Hema, Bol, Action, AH en Jumbo. Ik krijg bij het weggeven hiervan ook iets.
Ik heb wel eens een cadeaubon gekocht en was tevreden. Ik heb het gekoppeld aan m'n rekening en als ik aankopen doe bij aangesloten winkels gaat dat automatisch. Zo spaar je onbewust toch wat.
Had het gevonden toen ik op zoek was nr kortingscodes voor de air up. Maar denk nu dat je echt via die link een account moet aanmaken en ik heb wel een account aangemaakt maar niet via die link.
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst: 22-08-24 09:59
Ik gebruik het ook, zit inmiddels al op ruim 65 euro cashback op twee maanden tijd. Ik vind het heel fijn werken.
xPearl
Geplaatst: 22-08-24 10:34
Ik gebruik niet Woolsocks, maar Scoupy. Maar dat werkt hetzelfde. Heb ook nog wel wat bonnen weg te geven voor nieuwe mensen
Conclusie is dus dat het wel veilig is om te gebruiken geloof ik. Alleen voor leuke cashback van bepaalde winkels moet je dus wel ff omslachtig doen met een cadeaubon om zetten.
Ga er nog even over nadenken of dat het waard is, want het gaat hier wel om een groot bedrag namelijk
Nyaleti
Geplaatst: 06-10-24 20:37
Ik kwam deze app ook tegen. Fijn om te lezen dat het legit is maar ik vind hem rete onduidelijk.
Ik ken Scoupy en dat was toen vooral kassabon inscannen en cashback. Maar ik vind het bij Woolsocks niet duidelijk.. Heel veel lijkt enkel online? Ook boodschappen, enkel bij bestellen? En als je dan iets wilt bestellen moet dat via hun app (doorklikken?) is dat gedoe?
Ik zat bij de Bruna te kijken en zag dat Nederlandse boeken waren uitgesloten. Zijn er vaak van die onhandige uitzondering?
En hoe zit het met cadeaubonnen? Is dat ook de bon indienen of zit het aan de code gekoppeld en krijg je direct in de webwinkel de korting?
Edit: Ah zie dat Scoupy hetzelfde is. De Nederlandse versie misschien?